ברק בכר: הסקתי מסקנות, אתם תראו הרבה שינויים בהפועל באר שבע

ברק בכר, מאור מליקסון
ברק בכר, מאור מליקסון | מאיר אבן חיים

לאחר ה-5:0 בקרואטיה וההפסד להפועל חיפה, המאמן דיבר במסע"ת לקראת הגומלין (שלישי, 20:00 בספורט4) מול דינמו זאגרב: "אפשר לעבור". מליקסון מפנטז: "טרנר ראה משחקים גדולים". בייליצה: "לא רוצים להפוך לבדיחה"

(גודל טקסט)
אחרי המפלה הקשה 5:0 בקרואטיה וההפסד להפועל חיפה באלוף האלופים, הפועל באר שבע ערכה הערב (שני) את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת מפגש הגומלין מחר (ב-20:00, שידור ישיר בספורט4) בטרנר מול דינמו זאגרב במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.


ברק בכר פתח את דבריו והתייחס לשבוע הקשה שעבר על המועדון: "יש לנו הרבה עבודה. עשינו שני משחקים לא טובים ואנחנו מודעים לזה. אנחנו עובדים מסביב לשעון בשביל להיראות טוב ויש הרבה שאנחנו צריכים לטפל בהם בשביל שזה יקרה. אנחנו מודעים להכל ומטפלים בזה. כשהקבוצה נראית לא טוב אז אני כמאמן מסיק את המסקנות וחושב מה עשינו לא טוב וכבר יש לי כמה מסקנות. אני מאמין שנראה הרבה שינויים ובטח גם שיפור מבחינת היכולת כבר מחר".


התקופה שעוברת עליו באופן אישי: "אני מרגיש מצוין במועדון. הזיכרון שלכם קצר, בשנה שעברה עברנו המון משברים. הפסדנו משחק וחצי, כך שזו ממש לא תקופה קשה אלא מאתגרת. יש פה ניהול מצוין, שחקנים שאנחנו סומכים עליהם וצוות שיודע מה לעשות. אני בטוח שנצא מזה יותר מחוזקים".

 
 

 מודע לבעיות, אך בטוח בעצמו ובמערכת. בכר לצד מליקסון במסיבת העיתונאים (מאיר אבן חיים)


הגומלין מול דינמו זאגרב: "סיכוי לעבור יש תמיד. המטרה היא כמובן לחזור ולהיות קבוצה הרבה יותר טובה שמשחקת עם אנרגיות. הרגלנו את כולם לכך וזו המטרה שלנו מעבר לתוצאה או סיכוי כזה או אחר. אנחנו רוצים לעשות מחר משחק טוב".


העונה שבפתח
: "תמיד העונה הקרובה קשה יותר, בטח אחרי שלוש שנים כמו שהיו לנו. אני מאמין בכל המערכת שיש לי ואנחנו נצא מזה, שלא יהיה לכם אפילו ספק. אני ואלונה תמיד מדברים, גם בתקופות פחות טובות. אנחנו מנתחים את הדברים בתקווה שהם יסתדרו וישתפרו. יש יותר בעיות, כך שיש יותר עבודה אבל יש תמיכה מכל המערכת ואנחנו נעבור את זה בקרוב".


היכולת הירודה
: "זה רק נותן לי יותר דרייב. צריך לעבוד יותר קשה כי יש יותר בעיות ואני עושה את זה. זה מאתגר אותי ואני בטוח שמחר הקבוצה תהיה טוב יותר ממה שראיתם עד עכשיו".


מעמדו של גיא חיימוב
: "יש לנו שלושה שוערים מצוינים ואנחנו מאמינים בשלושתם. יש לנו מחר משחק ואתם מתעסקים בדברים שלא צריך להתעסק".




"אנחנו נצא מזה, שלא יהיה לכם אפילו ספק" (מאיר אבן חיים)


שחקני החיזוק שהגיע בקיץ: "אתם מסכמים מוקדם מידי, אנחנו רק בתחילת העונה. הפסדנו משחק מאוד כואב בקרואטיה ואז בפנדלים נגד הפועל חיפה. אין דבר כזה שאין בעיות, חבל שזה קרה עכשיו, אבל זו רק ההתחלה אז בואו נחכה קצת עם כל הסיכומים".


ההפסד להפועל חיפה
: "כשאתה מפסיד אז עושים הרבה רעש, זו העבודה של התקשורת ואני מבין ומקבל את זה. גם אם היינו מנצחים אז לא היינו מתעלמים מהבעיות שקיימות. כשאני מנתח משחק אני לא מסתכל על ניצחון בפנדלים, אלא על המשחק כולו ואנחנו יודעים טוב מאוד שאנחנו צריכים להשתפר".


מאור מליקסון התייצב לצד מאמנו ואמר: "זה לא סוד שאנחנו לא משחקים מספיק טוב, אבל כולנו יודעים שזה ישתנה, עובדים קשה ומאמינים בעצמנו. בעונת האליפות הראשונה קיבלנו בראש בגביע, עפנו מאירופה וחגגנו בסיום אות עונה. אני רוצה לשחק טוב, ליהנות ולנצח – פה זה נגמר".


הקהל: "אין להם סיבה לא להאמין. טרנר ראה כבר משחקים גדולים מאוד ואני מקווה שהם יבואו לדחוף אותנו כי יש לנו קשר מיוחד איתם. אני רוצה לומר תודה לאלה שהגיעו לנתניה למרות התבוסה בזאגרב ואני מקווה שנחזיר להם כבר מחר. שיחקתי פה לפני עשר שנים, כשהיינו בליגה השנייה. כיום זו תקופה מדהימה להיות אוהד הפועל באר שבע. אפשר ללכת עם ראש מורם ואני מקווה שמחר נעלה להם את הביטחון בנו עוד קצת כי אני בטוח שהם לא איבדו תקווה. אנחנו נעניק להם עוד הרבה רגעים יפים השנה".


המשחק בקרואטיה: "אני לא מנתח, מה שהיה היה. לא שיחקנו מספיק טוב וברק יודע את העבודה והוא לא צריך להוכיח. אנחנו כבר עובדים בקשר למשחק מחר ובטוח שעל המגרש אתם תראו הפועל באר שבע שונה. ההבדלים בינינו לבין הקרואטים הם הרבה פחות מ-5:0".

 


מאור מליקסון. "זו תקופה מדהימה להיות אוהד הפועל באר שבע" (מאיר אבן חיים)


לאחר מכן ערכה גם דינמו זאגרב את מסיבת העיתונאים והמאמן ננאד בייליצה אמר: "המשחק הראשון היה מושלם מבחינתנו ונצטרך להילחם כדי לעלות לשלב הבא. שיחקנו נפלא מול קבוצה טובה, יש לב"ש שחקנים טובים ויהיה לנו קשה מחר. התוצאה בזאגרב לא תחזור על עצמה, היא לא משקפת את פערי הכוחות. עשינו הרבה כדי להחליש את ב"ש במשחק הראשון, הם לא הצליחו לממש את הפוטנציאל. אנחנו מועדון גדול ואנחנו לא נלחצים ממשחקים גדולים מול אצטדיונים מלאים, נעשה הכל כדי לא להפוך לבדיחה של אירופה".


בנוגע לאיראני מוחראמי אמר בקצרה המאמן: "הוא שיחק בליגה ביום שישי ויש לנו שחקנים אחרים באותה עמדה, הוא שחקן חדש והחלטנו שלא לצרף אותו לנסיעה. הסגל שלנו גדול ואני מעניק לכולם הזדמנות להוכיח את יכולתם – אלו ששיחקו בשבוע שעבר זכו להזדמנות וכעת אלו שישחקו מחר יצטרכו להוכיח את עצמם".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי