אוהדי אפואל ניקוסיה זועמים: הפסדנו לקבוצה של איכרים

מוסא אלתמארי
מוסא אלתמארי | האתר הרשמי

למרות העלייה לשלב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, בקפריסין לא אהבו את ההפסד 2:0 לפלורה טאלין וקוראים לפטר את המאמן בלתזר. אוהדים פרו פלשתניאים מפגינים נגד הקבוצה הישראלית

(גודל טקסט)

אפואל ניקוסיה בלחץ. יריבתה של הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית הפסידה 2:0 לפלורה טאלין, ויש כבר מי שדורש את פיטורי המאמן ברונו בלתזר. האלופה הקפריסאית אמנם ניצחה 2:5 בסיכום שני המשחקים, אבל יכולתה העלובה בגומלין מול היריבה מאסטוניה הדליקה כמה אבוקות בניקוסיה. "לך הביתה ברונו", כתבו אוהדים קפריסאים זועמים בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון.

בז'רגון הקפריסאי אין זכר ל"דייגים", וההלקאה העצמית באה לידי ביטוי במילים "הפסדנו לקבוצה של איכרים". המאמן הפורטוגלי של אפואל התפתל לאחר ההפסד לפלורה, והתקשה לספק תירוצים לתצוגת הנפל של שחקניו. "אני מצפה מהשחקנים לאותה מידה של מחויבות ותשוקה גם כשהם משחקים באצטדיונים ריקים ובאווירה לא ממש תחרותית", אמר בלתזר. "הפועל באר שבע היא יריבה חזקה, נצטרך להיות במיטבנו נגדה". אפואל תגיע לטרנר בהרכב חסר. חלוצה האיראני, רזה קוצנז'אד, צפוי ליישר קו עם משטר האייטולות וישאר בבית. ייתכן שייעדר גם מהגומלין. החלוץ הירדני מוסא אלתמארי עשוי גם כן לוותר על הטיסה לישראל.

המפגש מול האלופה הישראלית מעורר בבירת קפריסין תגובות שאינן קשורות לעולם הכדורגל. אוהדים פרו פלשתינאים של אפואל מפגינים בימים האחרונים נוכחות ברשתות החברתיות, והמסרים המתלהמים שמתקבלים מהם מחייבים נקיטת צעדים מתאימים לקראת הגומלין בניקוסיה ב-16 באוגוסט. אוהדי באר שבע שמתכוונים "לפלוש" לאי השכן יידרשו לגלות עירנות. אגב, מחירי הדיל לישראל גבוהים מדי עבור אוהדי אפואל, וההערכה היא שרק מעטים מהם יגיעו לטרנר ביום חמישי הקרוב.


אלתמארי. גם הוא יבריז? (אפואל ניקוסיה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי