ברצלונה בבית עם טוטנהאם ואינטר רונאלדו ויובנטוס עם יונייטד

הגרלת ליגת האלופות
הגרלת ליגת האלופות | AFP

הגרלת הבתים של ליגת האלופות סיפקה מפגשים מרתקים, כשבנוסף אתלטיקו הוגרלה עם דורטמונד ומונאקו. ריאל מדריד עם רומא וצסק"א. הגרלה נוחה גם לסיטי. מודריץ' זכה בשחקן השנה גבר על רונאלדו, שלא הגיע לטקס

(גודל טקסט)
אופ"א ערכה הערב (חמישי) גאלה מיוחדת לכבוד פתיחת עונת 2018/19, כשבמוקד נערכה הגרלת הבתים של ליגת האלופות והוענקו פרסים אישיים לשחקנים שהצטיינו בעונה החולפת.


ההגרלה עצמה, בה הכדורים נשלפו על ידי אגדות העבר דייגו פורלאן האורוגוואי וקאקה הברזילאי, סיפקה לא מעט מפגשים מרתקים בחודשים הקרובים כולל שני בתים קשים במיוחד. בבית 2 תפגוש ברצלונה את טוטנהאם, אינטר ופ.ס.וו איינדהובן ובבית 3 סגנית האלופת אירופה שהוגרלה כדרג שלישי, ליברפול, קיבלה את פאריס סן ז'רמן, נאפולי ואת הכוכב האדום בלגרד. בבית 8 צפויים שני מפגשים פיקנטיים כשכריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס יפגשו את האקסית של הפורטוגלי, מנצ'סטר יונייטד, כשיחד איתן הוגרלו ולנסיה ויאנג בויז. גם בית אחד יספק משחקים מסקרנים לאחר שהוגרלו אליו  אתלטיקו מדריד, בורוסיה דורטמונד, מונאקו, וקלאב ברוז'.


מי שזכו להגרלות קלות יחסית הן אלופת אירופה ריאל מדריד שאומנם קיבלה את רומא, אך גם את צסק"א מוסקבה ו-ויקטוריה פלזן,  באיירן מינכן שהוגרלה באותו בית עם בנפיקה ליסבון, אייאקס וא.א.ק אתונה. ואלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי שתפגוש בבית 6 את שחטאר דונייצק, ליון והופנהיים. בית 4 הוא כנראה הבית עם השמות הכי פחות נוצצים, אליו הוגרלו לוקומוטיב מוסקבה, פורטו, שאלקה וגלאטסראיי.


Man of the moment, Luka Modrić!

Champions League
Midfielder of the Season
Player of the Year #UCLdrawpic.twitter.com/rLt9AoR37r

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) August 30, 2018

וכאמור, היו גם תארים אישיים. זה התחיל עם פרס נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין לדייויד בקהאם, כשהשיא היה כשלוקה מודריץ' נבחר לשחקן השנה של אופ"א לאחר שגבר על חברו בריאל מדריד לשעבר כריסטיאנו רונאלדו וגם על מוחמד סלאח מליברפול, אותו ניצח בגמר ליגת האלופות. מה שהיה מפתיע הוא שהפורטוגלי של יובנטוס כלל לא הגיע לטקס במונאקו.


בנוסף קיילור נבאס לשוער השנה לאחר שגבר על ג'אנלואיג'י בופון ואליסון, סרחיו ראמוס גבר על החברים מריאל מדריד רפאל וראן ומרסלו ונבחר לשחקן ההגנה של השנה, לוקה מודריץ' נבחר לקשר השנה לאחר שגבר על טוני קרוס וקווין דה בריינה ורונאלדו נבחר לשחקן ההתקפה של השנה לאחר שגבר על ליאו מסי ומוחמד סלאח. פרניל הארדר נבחרה לכדורגלנית השנה וגוראם קאשייה הגיאוראי זכה בפרס "המשחק השיוויוני של השנה", לאחר שענד סרט קפטן עם צבעי הגאווה.


The official result of the #UCLdraw!

Toughest group? pic.twitter.com/G6rPKtQuU8

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) August 30, 2018

רשימת הבתים המלאה
בית 1: אתלטיקו מדריד, בורוסיה דורטמונד, מונאקו, קלאב ברוז'.


בית 2: ברצלונה, טוטנהאם, פ.ס.וו איינדהובן, אינטר.


Liking the look of Group B, @Ronaldo? #UCLdrawpic.twitter.com/f2HMdW5tML

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) August 30, 2018

בית 3: פאריס סן ז'רמן, נאפולי, ליברפול, הכוכב האדום בלגרד.


בית 4: לוקומוטיב מוסקבה, פורטו, שאלקה, גלאטסראיי.


בית 5: באיירן מינכן, בנפיקה ליסבון, אייאקס, א.א.ק אתונה.


בית 6: מנצ'סטר סיטי, שחטאר דונייצק, ליון, הופנהיים.


בית 7: ריאל מדריד, רומא, צסק"א מוסקבה, ויקטוריה פלזן.


בית 8: יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד, ולנסיה, יאנג בויז.

The return of Ronaldo.

Part II
️ Old Trafford
ℹ️ Man. United Juventus #UCLdrawpic.twitter.com/vLv0FvcVqu

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) August 30, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי