קיין: יהיה פנטסטי לשחק מול מסי. קלופ: פ.ס.ז' מרגשים

הארי קיין טוטנהאם ווטפורד
הארי קיין טוטנהאם ווטפורד | AFP

באנגליה מתכוננים לשלב הבתים בליגת האלופות אחרי ההגרלה. חלוץ טוטנהאם שתפגוש את ברצלונה: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד". מאמן ליברפול מחכה לאלופת צרפת: "הבית הזה הוא אתגר עצום" וגם: רונאלדו מול מוריניו

(גודל טקסט)
 התלהבות גדולה באנגליה נוכח הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות. בממלכה התייחסו למפגש בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס במסגרת בית ח' ותיארו זאת כמלחמה הפרטית של כריסטיאנו רונאלדו מול בן ארצו ז'וזה מוריניו. השניים כזכור שיתפו פעולה בריאל מדריד, בעוד רונאלדו גם שיחק הניף את גביע האלופת במדי יונייטד ב-2008.


במירור נכתב כי רונאלדו יגדיל את הלחץ על מוריניו, שמעמדו בקבוצה גם כך לא נראה יציב. על פי דיווחים רבים השניים לא בקשר טוב זכר לאותם עימותים בחדר ההלבשה של ריאל מדריד מתקופתם המשותפת בבירת ספרד. המיוחד טען בשמנו שרונאלדו סובל מביטחון גבוה מדי ושרונאלדו הברזילאי שחקן גדול יותר. למרות זאת, שעבר לפני חודש וחצי את הבלאנקוס לטובת יובנטוס ורק כשרונאלדו עזב את ריאל מדריד אמר המיוחד: "לה ליגה לא תהיה אותו הדבר בלעדיו". בסך הכל, מדובר בהגרלה סבירה ליונייטד שתילחם כנראה עם ולנסיה על המקום השני בבית מספר 8. יאנג בויז השוויצרית תנסה להפתיע.


Mirror sport: It's all going Ron for Jose #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/fZBlowlppR

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 30 באוגוסט 2018


שתי הבתים שכבר הוגדרו כ"בתי מוות" הם בתים 2 ו-3 שכבר הוגדרו כאטרקטיביים ביותר. טוטנהאם הוגרלה לבית מספר 2 עם ברצלונה, איינדהובן ואינטר והיא תיאבק ככל הנראה עם הנראזורי על המקום השני. כוכב הקבוצה הארי קיין לא התרגש יתר על המידה מההגרלה ואמר: "שנה שעברה הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד מול ריאל מדריד שלא ניצחה אותנו ובסוף העונה גם זכתה בתואר. זה יהיה פנטסטי לשחק בקאמפ נואו מול ליאו מסי, אחד השחקנים הטובים בעולם. איינדהובן יריבה לא קלה בכלל ואינטר קבוצה עם המון מסורת שזכתה במפעל, כך שזה יהיה בית מרתק".


בבית מספר 3 ישחקו ליברפול פאריס סן ז'רמן, נאפולי והכוכב האדום בלגראד. מאמן נאפולי החדש קרלו אנצ'לוטי ייפגש עם קבוצתו לשעבר פ.ס.ז' וינסה להפתיע ולעלות לשמינית הגמר על חשבון אחת הקבוצות. הכוכב האדום, שהדיחה את רד בול זלצבוג של מונאס דאבור, תנסה בעיקר לשמור על כבודה.


מנג'ר ליברפול יורגן קלופ אמר: "הבית הזה הוא אתגר עצום. אסור לנו לחשוב שזה בית קשה כי אז אנחנו כבר בחוץ. ציפיתי לבית קשה מראש אחרי שדורגנו בדרג השלישי. אני בטוח שאף אחד לא רצה להגריל אותנו. ברור שפ.ס.ז' היא אחת הקבוצות הכי מרגשות בעולם. המפגש בין ניימאר לברזילאים שלנו יהיה מרגש". שוער ליברפול אליסון אמר בראיון ל-ESPN הברזילאית שיש לליברפול את המנטליות לעבור את הבית המוקדם ולנצח את פ.ס.ז'.



קלופ. מפרגן לפראיס (AFP)


למשחק הראשון באנפילד ב-18 בספטמבר בין ליברפול ופאריס סן ז'רמן, הצרפתים יופיעו ללא ג'יאנלואיג'י בופון ומרקו וראטי הפצועים. מאמן נאפולי קרלו אנצ'לוטי הגיב להגרלה: "לא חושב שפ.ס.ז' או ליברפול ישמחו לשחק בסאן פאולו. ברור שעבורנו זה בית קשה מאוד כי שתי היריבות שלנו מועמדות לזכות בטורניר". נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי אמר שאף קבוצה לא תשמח לשחק בפארק דה פראנס. "האווירה שם תהיה רותחת".


בבית 7 צפוי להיות קרב מעניין בין ריאל מדריד ורומא על המקום הראשון. שצסק"א מוסקבה ו-ויקטוריה פלזן ינסו להפתיע אך ככל הנראה יסתפקו במקום השלישי המוביל לליגה האירופית. מאמן רומא, אוזביו די פראנצ'סקו אמר: "יש לנו רצון להביא לאוהדים שלנו עוד לילות קסומים כמו שנה שעברה כשהגענו לחצי הגמר". רומא ניצחה את ריאל מדריד פעמיים במפעל בסיבוב השני של 2008. פראנצ'סקו טוטי חבר הנהלת רומא היום אמר: "ריאל מדריד עדיין קבוצה מכוכב אחר גם אם רונאלדו כבר ביובנטוס". לדבריו, במפגש אז עם ריאל מדריד פלורנטינו פרס נשיא הבלנקוס ביקש ממנו את החולצה שלו.


בבית 1 נראה שיהיו קרבות מרתקים בין אתלטיקו מדריד, דורטמונד ומונאקו, כשקלאב ברוז' תנסה לקלקל לכולם. מפגש פיקאנטי צפוי בין מונאקו לקולצ'ונרוס, קבוצתו לשעבר של ראדמל פלקאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי