ריאל מדריד הביסה 0:3 את רומא, רונאלדו הורחק ב-0:2 של יובנטוס

איסקו
איסקו | AFP

איסקו, בייל ומריאנו בשער בכורה פתחו טוב את המסע של אלופת אירופה להגנה על התואר. הפורטוגלי עם אדום ראשון בקריירה באלופות הורחק לא בצדק, שני פנדלים של פיאניץ' סידרו ניצחון בוולנסיה. ליון הפתיעה את סיטי

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

הערב השני במחזור הראשון של ליגת האלופות נמשך הערב (רביעי), כשבמוקד אלופת אירופה ריאל מדריד פתחה את המסע להגנה על התואר עם 0:3 מוחץ על רומא, יובנטוס ניצחה 0:2 בוולנסיה כשמה שהעיב על החגיגה היה הרחקה מפוקפקת של כריסטיאנו רונאלדו. ליון רשמה את הפתעת המחזור כשגברה 1:2 על מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד לא התקשתה עם 0:3 בוולנסיה, באיירן מינכן ניצחה 0:2 בליסבון את בנפיקה וצסק"א מוסקבה חילצה 2:2 מוויקטוריה פלזן.



ריאל מדריד – רומא 0:3
אחרי שעברה זעזועים בקיץ, אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות פתחה בצורה משכנעת במיוחד את המסע להגנה על התואר כשהביסה בסנטיאגו ברנבאו את הג'אלורוסי, שרשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של "לוס בלאנקוס", שבראשות גארת' בייל, קארים בנזמה ואיסקו הגיעו ללא מעט הזדמנויות מול רובין אולסן, אך לא הצליחה לנצל אותן עד הדקה ה-45, אז איסקו סובב נהדר כדור לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון לפני הירידה להפסקה.


ריאל מדריד המשיכה לשלוט גם במחצית השנייה כשבייל החמיץ מקרוב, אך בדקה ה-58 הוולשי סוף סוף מצא את הרשת אחרי שקיבל כדור עומק שלוקה מודריץ' שלח באומנות, והמשיך עד הסוף בדרך ל-0:2. בדקה ה-73 בייל הוחלף ובמקומו עלה שחקן הרכש מריאנו שערך בכורה מחודשת בסנטיאגו ברנבאו, ושתי דקות בתוך תוספת הזמן סובב כדור נהדר מהפינה השמאלית של הרחבה היישר לפינה הרחוקה של אולסן, כדי לקבוע 0:3 ושער בכורה במדים הלבנים.



שחקני ריאל מדריד חוגגים עם מריאנו את שער הבכורה (AFP)


ולנסיה – יובנטוס  2:0
הגברת הזקנה והמתחדשת שרוצה ללכת השנה עד הסוף אומנם פתחה את העונה האירופית שלה ברגל ימין עם ניצחון במסטאייה, אך מה שהעיב על הניצחון הוא ההרחקה של כוכב הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי הורחק בכרטיס אדום לא מוצדק בדקה ה-29 לאחר שהשופט טען שפגע בג'ייסון מוריו ללא כדור, כשלמעשה מדובר היה בהצגה של הבלם הקולומביאני. אדום ראשון לרונאלדו ב-154 הופעות בליגת האלופות, שירד מהמגרש בדמעות.


בדקה ה-45 הגיעה היתרון של הביאנקונרי כשפדריקו ברנרדסקי הוכשל ברחבה ומיראלם פיאניץ' דייק מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-51 השלים הקשר הבוסני פנדל כשדייק שוב בפנדל. זה לא היה הפנדל האחרון כשבתוספת הזמן גם העטלפים קיבלו אחד, אך דני פארחו החמיץ ופספס הזדמנות לצמק למארחת.



רונאלדו. הורחק וירד מהמגרש בדמעות (AFP)


מנצ'סטר סיטי – ליון 2:1
 אחרי האליפות שוברת השיאים באנגליה, מנצ'סטר סיטי התחילה הערב את קמפיין ליגת אלופות שמבחינתה אמור להסתיים רק בגמר, אולי אף עם זכייה והנפת הגביע (אם שואלים את סוכנויות ההימורים), אך דווקא הקבוצה הצרפתית הייתה זו שהפתיעה את פפ גווארדיולה ושחקניו באצטדיון איתיחאד.


בדקה ה-26 האורחים הפתיעו את הסיטיזנס כשנביל פקיר הגביה כדור משמאל שהגיע למקסוול קורנה, והחלוץ מחוף השנהב בעט אותו היישר לרשת של אדרסון כדי לקבוע 0:1. הצרפתים המשיכו להפתיע ובדקה ה-43 פקיר קיבל כדור ממפיס דפאיי והכפיל את היתרון לפני הירידה להפסקה. אלופת אנגליה צימקה בדקה ה-67 כשלירוי סאנה בישל לברנרדו סילבה והחזיר את התקווה למארחת, אך זה לא הספיק עד הסיום.


Quel KIFF !!!! #MCOLpic.twitter.com/35uCu0uvkK

— Olympique Lyonnais (@OL) September 19, 2018

יאנג בויז – מנצ'סטר יונייטד 3:0
השדים האדומים לא התקשו יותר מדי בשווייץ מול יאנג בויז ומוחמד עלי קמארה. פול פוגבה העלה את השדים האדומים ליתרון מוצדק בדקה ה-35 עם בעיטה מקצה הרחבה והכפיל בפנדל תשע דקות לאחר (44). במחצית השנייה הפך הכוכב הצרפתי למבשל כששלח כדור עומק לאנתוני מרסיאל, שכבש מתוך הרחבה את השלישי לאורחים שנשמר עד שריקת הסיום.


Vive la France! #MUFC#UCLpic.twitter.com/VuPbfThDsS

— Manchester United (@ManUtd) September 19, 2018


תוצאות נוספות

ויקטוריה פלזן – צסק"א מוסקבה 2:2

(פדור צ'אלוב 49, ניקו ולאסיץ' 90+5 פנדל/ מיכאל קרמנצ'יק 29, 41)

בנפיקה ליסבון – באיירן מינכן 2:0

(רוברט לבנדובסקי 10, רנאטו סאנצ'ס 54)



אייאקס – א.א.ק אתונה 0:3

(ניקולאס טגליאפיקו 46, 90, דוני ואן דה ביק 77)


 

שחטאר דונייצק – הופנהיים 2:2

(איסמאילי 27, מאייקון 81/ פלוריאן גריליץ' 6, הבארד נורדווייט 38)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי