"מנצ'סטר סיטי נראתה חסרת חיים ללא פפ גווארדיולה"

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | AFP

המנג'ר צפה מהיציע בקבוצתו מובכת 2:1 על ידי ליון, עוזרו מיקל ארטטה שעמד על הקווים: "לא יודע אם איתו היינו מביסים, הרגשנו מאוימים כשאיבדנו כדור". דה סילבה התגרה, פקיר הצהיר: "הספידו אותנו מוקדם מדי"

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
הלם במנצ'סטר סיטי. הקבוצה אותה הציבו סוכנויות הימורים כמועמדת לזכייה בליגת האלופות נראתה אתמול (רביעי) כצל של עצמה ופתחה בהפסד ביתי מפתיע במיוחד, 2:1 לליון הבינונית. נכון שפפ גווארדיולה ישב ביציע בגלל הרחקה ובכך ניתנה הזדמנות חד פעמית לעוזרו מיקל ארטטה לנהל את המשחק, אבל עדיין זוהי לא סיבה מספיק טובה עבור אלופת אנגליה להיראות כך ולספוג השפלה ביתית מהאורחת מצרפת שניצחונה הוגדר כסנסציה לכ לדבר.


הייתה זו כבר המעידה השנייה של מנצ'סטר סיטי העונה אחרי התיקו בוולבס בפרמיירליג ועוד אכזבה ענקית נרשמה כשלמשחק הראשון בליגת אלופות הגיעו רק 40,111 צופים לאיתיחד. כלומר 13,000 כרטיסים לא נמכרו. "דיילי מייל" כתב שפפ ראה ביציע את קבוצתו פותחת את הקמפיין בדרך הכי גרועה האפשרית והחמיא לליון (ששמה באנגלית משתמע לאריה): "האריות אילפו את סיטי". 


"מירור" נהנה לחבוט בסיטי עם הכותרת: "כבשים 1- אריות 2", ובנוסף נכתב: "הלם. גווארדיולה היה חסר אפשרות למנוע את ההפסד". הכתב והפרשן ג'ון קרוס כתב בעיתון: "פפ נראה כמו דמות אומללה וחסרת ישע ביציע. בחלומות הכי גרועים שלו הוא לא תיאר לעצמו פתיחה כזאת. כל אירופה רשמה לעצמה שסיטי קבוצה שאפשר לנצח אחרי שהשחקנים עלו בלי רצון ובלי תשוקה, הם לא נלחמו וסיטי נראתה כמו קבוצה חסרת חיים. ההרגשה הייתה שהם אמרו לעצמם 'אין טעם לשחק אם פפ לא על הקווים'".

Thursday's TIMES Sport: "Banished Guardiola powerless as City slump" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/UwX2ZKqUtc

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 19 בספטמבר 2018

ארטטה שדיבר במסיבת העיתונאים במקום פפ אמר: "זה לא טוב מספיק. הפסדנו הרבה קרבות במשחק ואתה משלם על כך מחיר. נתנו להם את הכדור בכמה הזדמנויות והם ניצלו את זה עד הסוף. כל פעם שאיבדנו את הכדור הרגשנו תחת איום. אני לא שופט את השחקנים רק בגלל שהפסדנו כי אתה צריך לשפוט הרבה דברים במהלך המשחק".


לשאלה אם היעדרותו של פפ הייתה השפעה על השחקנים אמר: "כנראה שכן. עובדה שהפסדנו. המצב הוא כזה שפפ לא היה על הקווים ואין לי מושג אם איתו היינו מנצחים 0:5. גם היעדר הקהל לא היה משמעותי כי זה קרה לנו בעבר וניצחנו. אני אוהב שהאיתיחד מלא ושכולם מעודדים אותנו בטירוף, אבל זה לא תירוץ".


ארטטה טען שסיטי קופחה על ידי השופט שהיה צריך לפסוק לטובתה פנדל אחרי ששחקן ליון דרך על גבריאל ז'סוס. "אני חושב שהתגובה שלנו במחצית השנייה הייתה מצוינת. היינו מודעים לחולשות ולחוזקות של ליון. ניסינו עד לרגע האחרון להשוות למרות שסגנון המשחק לא היה מושלם. חסרנו את המסירה הנכונה".

Thursday's MIRROR Sport: "Lambs 1 Lyons..2" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/kyJ10nJUGj

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 19 בספטמבר 2018

רפאל דה סילבה הברזילאי ששיחק בעבר ביונייטד נהנה לנצח את היריבה העירונית: "כולם יודעים שאני אוהד של יונייטד. עבורי לבוא לאיתיחד ולנצח זה נפלא, למרות שאף פעם לא הפסדתי כאן כשחקן יונייטד. לא יודע אם הם זלזלו בנו. שיחקנו טוב יותר והיו לנו יותר הזדמנויות לכבוש".


שוער ליון אנטוני לופס אמר שהניצחון מוקדש למאמן ברונו גנסיו, אחרי שבצרפת מתחו עליו ביקורת קשה לאחר שהקבוצה מדורגת רק שביעית בליגה עם 7 נקודות. השוער אמר: "הגענו כדי למצוא את עצמנו מחדש. יכולים לקרות לנו דברים יפים והביקורת על המאמן לא צודקת. הוכחנו שליון תמיד תהווה איום".


נביל פקיר שכבר סיכם בליברפול במהלך הקיץ ובסופו של דבר נשאר בקבוצתו, כנראה עקב תוצאות הבדיקות הרפואיות, כבש ואמר בסיום: "עשינו דברים גדולים והראינו שליון תמיד מהווה איום. הספידו אותנו מוקדם מדי".


ליון הוספדה מוקדם או שירידה של פפ לדשא הייתה משנה את הכל? (AFP)


עוד בליון, המועדון הודיע שירחיק לכל החיים את אותם אוהדים שנתפסו מצדיעים במועל יד במשחק נגד מנצ'סטר סיטי. המועדון פרסם על כך הודעה רשמית לפיה הקטעים שהופצו ברשתות החברתיות ייבדקו וגם האוהדים שעשו את התנועה. ברגע שהאוהדים יזוהו הם לא יורשו יותר להיכנס למגרשה של ליון ולא לטוס עם הקבוצה למשחקי החוץ. 

L'OL a pris connaissance d'une vidéo qui circule sur les réseaux sociaux. Le supporter en cause est en cours d'identification par les services de l'OL.
Toutes les infos ⤵️https://t.co/fBmEEV7l3m

— Olympique Lyonnais (@OL) 19 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי