לוקה מודריץ': "רציתי שגם רונאלדו ומסי יהיו בטקס"

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Gettyimages

שני כוכבי העל שבחרו לא להגיע אל לאירוע היוקרתי קיבלו אינספור ביקורות משחקנים וממאמני עבר, "הם הראו חוסר כבוד בכך שלא השתתפו בטקס" אמר פאביו קאפלו. אלון חזן בחר בפורטוגלי, וביברס נאתכו בחר בקרואטי

(גודל טקסט)

אתמול (שני) התקיים טקס "דה בסט" של פיפ"א בו בוחרים המאמנים והקפטנים של כל נבחרת בשחקן המצטיין של העונה. קפטן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו, בחר בלוקה מודריץ' ואחריו קיליאן אמבפה ורפאל וראן. המאמן הזמני של הנבחרת אלון חזן בחר לפני מינוי אנדי הרצוג את כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי וקווין דה בריינה.

בתוך כך המאמן הוותיק פאביו קאפלו, מתח ביקורת קשה נגד כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי שלא הגיעו לטקס ולא נתנו כבוד ללוקה מודריץ'. קאפלו אמר: "רונאלדו ומסי הראו חוסר כבוד אחרי שלא השתתפו בטקס. מסי לא הגיע לטקס בגלל שלא היה מועמד כלל לזכייה, אבל השער שלו היה מועמד לתואר "פרס פושקאש". יחד עם זאת שני הכוכבים נכללו בנבחרת שנה של איגוד השחקנים. קאפלו אמר לרשת TVE הספרדית: "הם כנראה בחרו לא לבוא בגלל שהם זכו בעבר ביותר מדי תארים והם לא אוהבים להפסיד. בחיים אתה חייב להיות טוב אם אתה מנצח או אתה מפסיד".

גם כדורגלן העבר, דייגו פורלאן, אמר שמסי ורונאלדו צריכים לתת דוגמה טובה יותר: "זה חבל. מסי היה בטקס לפני שנה והוא לא זכה. לא משנה מי מנצח. שחקן כמוהו או כמו רונאלדו צריכים להראות את הגישה שלהם לתחרות כי הם מהווים דוגמה לכולם". מגן מילאן לשעבר פאולו מאלדיני מתח אף הוא ביקורת: "הפרס הזה של כדורגלן השנה חשוב ומשמעותי אם הם זוכים בו או לא".


ה-11 המצטיינים של אופ"א. את הפרסים של רונאלדו מסי החזיקו רונאלדיניו ובאלאק (Gettyimages)

לוקה מודריץ' עצמו הביע את אכזבתו מכך שהשניים לא הופיעו. מודריץ' הקדים את כריסטיאנו רונאלדו ומו סלאח. "רציתי ששניהם יהיו גם בטקס, אבל לכל אחד יש את הסיבות שלו". לדבריו הוא לא שוחח עם רונאלדו לגבי אי הופעתו. "הוא שלח לי מסר ביום שזכיתי בשחקן השנה של אופ"א ולא יותר מזה. אין לי את הנייד שלי כעת. מי יודע אולי שלח לי עוד הודעה. רונאלדו הוא חבר שלי אז אני לא לוקח ללב שלא בא. אני מעריך שמסי נתן לי חמש נקודות בהצבעה אבל חבל שלא הגיע". בפיפ"א שהודעו כי מסי ורונאלדו לא הגיעו צילמו בכל זאת את 11 הנבחרים בנבחרת של איגוד השחקנים וקראו לרונאלדיניו ומיכאל באלאק לעמוד במקומם ב-11 של השנה.

מודריץ' התראיין למספר כלי תקשורת וחזר על דבריו גם ל"רדיו קופה". כשנשאל על המעבר שהיה אפשרי בקיץ לאינטר אמר: "תמיד חשבתי אותו דבר. אף פעם לא חשבתי לעזוב את ריאל מדריד. השאיפה שלי לסיים את הקריירה בריאל מדריד, אבל נצטרך לראות מה יהיה בעתיד כי זה מועדון מאוד תובעני".

לשאלה אם הוא זכאי לתואר אמר מודריץ': "אני לא רוצה להיכנס בכלל לוויכוח הזה אם התואר מגיע לי או לא. אני רק רוצה לומר תודה לכל האנשים שהצביעו עבורי ונתנו לי את תמיכתם. אני אמשיך לשחק כמו עד עכשיו". חברו של מודריץ' לריאל מדריד גארת' בייל אמר על הזכייה שלו ברשתות החברתיות: "ברכותי חבר. הוא שחקן בלתי רגיל והיתה לו עונה מדהימה".


לוקה מודריץ'. "אני רוצה לסיים את הקריירה בריאל מדריד" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי