פאריס סן ז'רמן דרסה 1:6 את הכוכב האדום, שלושער לניימאר

פאריס סן ז'רמן
פאריס סן ז'רמן | AFP

אלופת צרפת טיילה בבית עם שלושער של של הברזילאי (20, 22, 81) שכלל שתי בעיטות חופשיות, קבאני (37), די מריה (41) ואמבפה (70) הוסיפו. מארין רק צימק לאורחים (74). שאלקה ניצחה 0:1 במוסקבה את לוקומוטיב

(גודל טקסט)
המחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות נמשך הערב (רביעי) כשבמשחקים המוקדמים פאריס סן ז'רמן הביסה בקלות 1:6 את הכוכב האדום בלגרד ושאלקה הצליחה לנצח 0:1 ברוסיה את לוקומוטיב מוסקבה.


פאריס סן ז'רמן – הכוכב האדום בלגרד 1:6

אחרי ההפסד 3:2 לליברפול במחזור הקודם, אלופת צרפת התאוששה בפארק דה פראנס כשהביסה את הקבוצה החלשה בבית ג' ורשמה את הניצחון הראשון שלה העונה בליגת האלופות. הצרפתים כצפוי תקפו מהשער הראשון את השער של מילאן בוריאן והדבר בא לידי ביטוי בדקה ה-20, כשניימאר סובב נהדר מכדור מכ-17 מטרים לפינה השמאלית הגבוהה. לא חלפו שתי דקות והברזילאי החליף מסירות עם קיליאן אמבפה, ומספר 10 הקפיץ את הכדור לרשת כדי להשלים צמד מהיר.

פ.ס.ז' לא הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-37 אדינסון קבאני כדרר ברחבה ובעט לשער. הכדור פגע במילוש דג'נק והמשיך לרשת. בדקה ה-41 תומא מונייה הגביה נהדר כדור לרחבה ולאנחל די מריה הוותיק נשאר רק לדחוק את הכדור בנגיעה לרשת של השוער הקרואטי-קנדי ולקבוע 0:4 לפני הירידה להפסקה, היתרון הגבוה שלה אי פעם במחצית הראשונה בליגת האלופות.
 
 

הקצב אומנם ירד במחצית השנייה אך בדקה ה-70 גם אמבפה השתתף בחגיגה כשניימאר הגביה כדור לרחבה שהגיע לקבאני, שמסר כדור רוחב ואלוף העולם המשיך לרשת. ארבע דקות לאחר מכן לורנצו אבסיליו מסר כדור עומק למרקו מארין וילד הפלא לשער שער מצמק לאורחים מסרביה, אך בדקה ה-81 ניימאר, שוב בבעיטה חופשית, סובב את הכדור לפינה הימנית הפעם וקבע 1:6 שנשמר עד הסיום, וסחט חיוך אפילו מבוריאן.



ניימאר. הצטיין עם שלושער (AFP)


הרכבים
פאריס סן ז'רמן: אלפונס ארלואה, תומא מונייה, טיאגו סילבה (טילו קהרר 76), חואן ברנאט, פרסנל קימפמבה, מרקו וראטי, אדריאן ראביו, אנחל די מריה, ניימאר (יוליאן דראקסלר 82), אדינסון קבאני, קיליאן אבמפה (אריק צ'ופו מוטינג 76).


הכוכב האדום בלגרד: מילאן בוריאן, פיליפ סטויקוביץ', וויאדין סאביץ' (סרדיאן באביץ' 46), מילוש דג'נק, מילאן רודיץ', ברנקו ג'וביצ'יץ', ננאד קרסטיצ'יץ', מרקו מארין, גוראן צ'אוצ'יץ', וליקו סימיץ' (מילאן פאבקוב 46), אל פארדו בן נבוהאן (לורנצו אבסיליו 73).

לוקומוטיב מוסקבה – שאלקה 1:0

אחרי פתיחת העונה הרעה, הרויאל בלוז המשיכו את ההתאוששות ורשמו ניצחון ראשון בליגת האלופות שהעלה את מאזנם לארבע נקודות, משער מאוחר של ווסטון מקני בדקה ה-88. המארחת לעומת זאת נשארה במקום האחרון ללא נקודות. במחזור הבא תצא שאלקה לעוד משחק חוץ לא פשוט, הפעם בטורקיה אצל גלאטסראיי, ולוקומוטיב תתארח בפורטו.



שחקני שאלקה בטירוף סביב מקני אחרי שער הניצחון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי