למרות הפציעה: ליאו מסי נחוש לשחק נגד אינטר

ליאו מסי
ליאו מסי | ברצלונה, רשמי

למרות התכנון של ואלוורדה להשאיר את הקפטן על הספסל ולשתף אותו לדקות בודדות רק במקרה של פיגור, הארגנטינאי נחוש לקחת חלק במשחק כדי להבטיח את עליית קבוצתו לשמינית הגמר. פיקה יערוך הופעה 100 בליגת האלופות

(גודל טקסט)

ברצלונה המריאה למילאנו כשעל המטוס ליאו מסי, שלא שיחק בארבעת משחקיה האחרונים בעקבות פציעה, אך למרות זאת בכל המשחקים רשמה הקבוצה מאה אחוז הצלחה וניצחה בכולן. לפי "מונדו דפורטיבו"' הקפטן הארגנטינאי התעקש לא רק להיות בסגל, אלא גם לשחק מחר (שלישי, 22:00) מול אינטר ב"סן סירו" בליגת האלופות, בו הבלם ג'רארד פיקה יחגוג את ההופעה המאה שלו במפעל.

מסי נפצע בזרועו במשחק נגד סביליה ב-20 באוקטובר וההערכה הייתה שהוא ייעדר לפחות שלושה שבועות, כך שהוא התאושש מהפציעה שבוע מוקדם מהצפוי. הוא שוחח עם המאמן ארנסטו ואלוורדה וביקש ממנו לשחק, אבל לפי הדיווחים גם אם הוא התאמן עם יתר הקבוצה ביומיים האחרונים, המאמן יחליט לשתף אותו רק לדקות מועטות, אם בכלל, וזה רק במקרה שהקבוצה תיקלע לפיגור.

בינתיים, מצבה של בארסה מצוין והיא מדורגת במקום הראשון בבית עם 9 נקודות מ-9 אפשריות. לעומתה, אינטר יכולה לאפשר לעצמה גם תיקו בגלל שאיינדהובן וטוטנהאם צברו רק נקודה כל אחת בינתיים. רופא ברצלונה עדיין אמור לבדוק את מסי באימון שיחל הערב ולתת לו אישור סופי לשחק. כלי התקשורת שואלים את עצמם מה בוער כל כך למסי לחזור לשחק וטוענים שפשוט קשה לו לשבת על הספסל ולראות את ברצלונה מנצחת בלעדיו. אפשרות אחרת היא שיש לו טראומה מהכישלון בליגת האלופות שנה שעברה והוא רוצה להבטיח שברצלונה תבטיח את עלייתה לשמינית הגמר עם ניצחון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי