קלופ: "לשים את האצבע איפה טעינו? יש לי רק 10 אצבעות"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מנג'ר ליברפול לא חסך בביקורת בעקבות ה-2:0 לכוכב האדום, שניצחה במפעל לראשונה מאז 1992: "הגיע להם לנצח, האווירה באצטדיון לא הייתה הבעיה שלנו". ב"אקו" דואגים מיכולתו של המגן טרנט אלכסנדר ארנולד

(גודל טקסט)

ליברפול לא האמינה שגם היא תאבד נקודות בהר הגעש בסרביה, אבל בעוד נאפולי חילצה משם נקודה וסיימה ב-0:0 מוקדם יותר העונה, סגנית אלופה אירופה ספגה פעמיים, נכנעה 2:0 ונחלה הפסד שני בארבעה מחזורים בליגת האלופות. לעומתה, הכוכב האדום חגגה ניצחון ראשון במפעל מאז 1992.

לליברפול יש שש נקודות לקראת שני משחקיה הבאים בחוץ מול פאריס סן ז'רמן ובבית מול נאפולי כך שהיא עדיין תלויה בעצמה במאבק על שמינית הגמר, אבל המנג'ר יורגן קלופ לא חסך בביקורת לאחר ההפסד המביך מבחינתם: "עשינו להם חיים קלים מדי. מגיע לכוכב האדום הניצחון, הם הראו המון תשוקה. זו לא האווירה שהיוותה לנו בעיה, בכלל לא, אבל אחרי השער השני הרגשנו אותה".

כשנשאל קלופ אם הוא יכול לשים את האצבע על הבעיה שהייתה לליברפול במשחק השיב בדרכו הייחודית: "יש לי רק עשר אצבעות. איבדנו את הקסם שלנו ונצטרך לדאוג שדברים כאלה לא יקרו לנו פעם נוספת". היה זה משחקה ה-200 של ליברפול במפעל שנוסד ב-1955 (שינה את שמו לליגת האלופות ב-1992) ולצערה היא לא זכתה לחגוג את ציון הדרך כשרשמה הפסד חוץ שלישי ברציפות, כולל ה-4:2 לרומא בחצי הגמר בעונה שעברה ולהוציא את הגמר מול ריאל מדריד – וזו פעם ראשונה שזה קורה לה. בסך הכל לזכותה 111 ניצחונות. 


מוחמד סלאח. לא הרשים, אבל היה היחיד שאיים על שער המארחת (AFP)

ב"ליברפול אקו" גם כן לא חסכו בביקורת והיחידים שהצליחו לקבל את הציון 6 היו אנדי רוברטסון, מוחמד סלאח וג'ו גומז שעלה בהפסקה וייצב את ההגנה. דניאל סטארידג' זכה למקום בהרכב במקום רוברטו פירמינו, אבל רשם החמצת ענק עוד ב-0:0 וקיבל את הציון 4, כמו גם טרנט אלכסדר ארנולד שירד איתו לחדר ההלבשה בהפסקה ולא חזר לכר הדשא. "עוד הופעה מתחת לרמתו, וזה כבר מתחיל להדאיג", נכתב על המגן הצעיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי