1:2 לרומא על צסק"א מוסקבה, 1:3 לולנסיה על יאנג בויז

סנטי מינה
סנטי מינה | AFP

שערים של מנולאס (4) ופלגריני (59) קירבו את הזאבים לשלב הבא, סיגורדסון רק השווה זמנית (50). מינה עם צמד שערי בכורה במפעל (16,43) וסולר (52) כבשו לעטלפים שעקפו את יונייטד בטבלה, אסאלה (37) כבש בתווך

קבוצות: רומא ולנסיה
(גודל טקסט)

רגע לפני מפגש הענקים בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס ושאר המשחקים הערב, שני משחקים כבר מאחורינו כשרומא ניצחה את צסק"א מוסקבה 1:2 בחוץ וולנסיה גברה בביתה 1:3 על יאנג בויז.


צסק"א מוסקבה – רומא 2:1

האווירה החמה באיצטדיון הלוז'ניקי לא השפיעה על הרומאים יתר על המידה, והמחצית הראשונה הייתה ברובה בשליטתם המלאה. כבר לאחר ארבע דקות הגיע שער היתרון שלה. קוסטס מנולאס, מי שלעד יזכר ככובש שער הניצחון בקאמבק האדיר על ברצלונה בעונה שעברה, ניצל טעות גדולה של השוער הביתי איגור אקינפייב ונגח פנימה.

עם תחילת המחצית השנייה, הרוסים חזרו למשחק בדקה ה-50 עם שער הבכורה של המחליף האיסלנדי, ארנור סיגורדסון בן ה-19, שסיים נהדר אחרי התקפה מהירה. אלה שהצרות הגיעו בצרורות לצסק"א ותוך שלוש דקות איסלנדי אחרי של הקבוצה, מיגנוסון, הורחק בצבוה שני (56) והרומאים כבשו את השני (59) מרגלי פלגריני בשער שהובקע ספק מעמדת נבדל. הרומאים כעת עם תשע נקודות במאזנם, עושים מקדמה משמעותית לקראת שמינית הגמר.

מהלך המשחק:
דקה 4, 0:1 לרומא: קוסטאס מנולאס ניצל יציאה רעה מאוד של אקינפייב ונגח כדור קרן לרשת.

דקה 50, צסק"א משווה ל-1:1: סיגורדסון המחליף ניצל חולמנות בהגנה הרומאית וכבש את שערו הראשון עבור הרוסים.

דקה 59, רומא עולה ל-1:2: הכדור הוסט מגופו של דז'קו והגיע לפלגרינו בספק נבדל, הקשר לא התבלבל ומזווית לא נוחה הכניע את אקינפייב.

ולנסיה – יאנג בויז 1:3
העטלפים הגיעו בטירוף, בידיעה שניצחון שלהם יעלה אותם זמנית למקום השני בבית ויעביר את הלחץ אל יונייטד הלחוצה שתשחק בטורינו מול יובנטוס. בדקה ה-16 היה זה סנטי מינה שדחק את הכדור לרשת אחרי מבצע יפה של סולר. בדקה ה-37 השוויצרים השוו משער בסיומת יפה של אסאלה. רגע לפני שריקת הסיום למחצית, שוב היה זה הצמד סולר – מינה במרכז העניינים, כשהאחרון השלים צמד עם נגיעה רכה מהרמה מדוייקת של חברו.

בדקה ה-56, סולר השלים משחק חלומי כשפרץ במהירות מסחררת וסיים עם בעיטה מדוייקת לפינה הרחוקה. העטלפים משיגים את ניצחון הבכורה שלהם במפעל העונה ועולים למקום השני על חשבון מנצ'סטר יונייטד, שתצא למשחק סופר קשה ביובנטוס ארינה.

מהלך המשחק:
דקה 14, 0:1 לולנסיה: רודריגו העביר כדור גדול לסולר שהקפיץ מעל באלמוס ופגע בקורה, סנטי מינה היה בדיוק במקום וכבש את הריבאונד פנימה.

דקה 37, יאנג בויז משווה ל-1:1: פאסנאכט מצא את אסאלה ברחבה, האחרון בעט חד לפינה הרחוקה והשווה

דקה 43, 1:2 לולנסיה: סולר קיבל את הכדור באגף ימין והרים כדור מדוייק לרחבת ה-16, הגנת יאנג בויז ניסתה לצאת לנבדל ללא הצלחה ומינה התגנב וכבש את השני שלו במשחק.


שחקני ולנסיה חוגגים (AFP)

דקה 56, 1:3 לולנסיה: שוב סולר במרכז העניינים. הספרדי הצעיר קיבל מסירת עקב יפה מרודריגו, פרץ במהירות מסחררת וסיים בקור רוח מול באלמוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי