אופ"א עשויה להרחיק את פאריס סן ז'רמן מליגת האלופות

ניימאר עם אנחל די מריה
ניימאר עם אנחל די מריה | AFP

לפי "ל'אקיפ" הצרפתי, מחשיפת אופ"א עולה שאין התאמה בין ההכנסות מחסויות אליהן דיווחה פ.ס.ז' לסכומים שהכניסה, מה שעלול להוביל לכך שהקבוצה תספוג את העונה הכבד

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אופ"א שוב מעמידה בסכנה את שיתופה של פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות בשל מגבלות הפייר פליי הפיננסי. החשיפות האחרונות של פוטבול ליקס לא עשו טוב לקבוצה ולפי "ל'אקיפ", הסקירה האחרונה של חוזי החסות של אלופת צרפת עשויים להכניס אותה למאזן שלילי, שעשוי להוביל לסנקציות מצד אופ"א שימנעו ממנה להשתתף במפעל הנחשב ביבשת, בנוסף המספרים מהרכישות האסטרונומיות של ניימאר וקיליאן אמבפה נבדקים לעומק.

כזכור, ביולי האחרון פתחה אופ"א מחדש בחקירה נגד פ.ס.ז', ובין הממצאים עולה שהקבוצה טענה שהכניסה 138 מיליון יורו מהסכמי חסות עם גופים מקטר, כשבפועל קיבלה רק 87 מיליון יורו במסגרת ההסכמים, כשהחוזה עם נותן החסות הראשי, משרד התיירות הקטארי (QTA), הכניס 58 מיליון יורו ולא 100 מיליון יורו כי שנטען. רק לפי העסקה עם QTA, מדובר בהפסדים של 84 מיליון יורו, הרבה יותר מהגבלה שהטילה אופ"א, שאישרה להיכנס לגירעון של עד 30 מיליון יורו.

לפי "ל'אקיפ", הדבר עשוי להוביל לכך שאופ"א תמנע מפאריס סן ז'רמן להשתתף בליגת האלופות כי שעשתה ב-2014, כפי שעשתה ב-2014, מה שיהיה העונש החמור ביותר עבור הקבוצה הצרפתית, שיכולה גם לספוג עונש של איסור רישום שחקנים למפעל האירופי. בנוסף כאמור, אופ"א תבחן לעומק את העברותיהם של ניימאר תמורת 222 מיליון יורו ושל אמבפה תמורת 180 מיליון יורו, כשההוצאות על כל אחד בנוסף לשכר עשויה להיות גבוהה מ-150 מיליון יורו ויחד עם העבודה שהחוזה עם משרד התיירות הקטארי יסתיים ביוני הקרוב, איזון המספרים יהיה "קשה כמו לזכות בליגת האלופות", כך נכתב ב"ל'אקיפ".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי