אתלטיקו מדריד עלתה לשמינית הגמר אחרי 0:2 על מונאקו

קוקה עם אנטואן גריזמן
קוקה עם אנטואן גריזמן | AFP

הקולצ'ורוס גברו בבית על קבוצתו של תיירי הנרי והבטיחה את עלייתה לשלב ה-16 האחרונות אחרי שערים של בדיאשיל (עצמי, 2) וגריזמן (24). פלקאו החמיץ פנדל (82). במקביל: לוקומוטיב מוסקבה ניצחה 0:2 את גלאטסראיי

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

שני המשחקים הראשונים של יום רביעי במחזור החמישי של ליגת האלופות הסתיימו בניצחון 0:2 של אתלטיקו מדריד שהבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר על מנואקו של תיירי הנרי שנותרה אחרונה בבית עם נקודה אחת. במשחק המקביל לוקומוטיב מוסקבה השיגה נקודות ראשונות מפעל אחרי שגברה 0:2 על גלאטסראיי.

אתלטיקו מדריד – מונאקו 0:2
קבוצתו של דייגו סימאונה עלתה למשחק בידיעה שאם תנצח את סגנית אלופת צרפת היא תבטיח כבר הערב (רביעי) את העפלה לשמינית הגמר ליגת האלופות. אתלטיקו מדריד עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה השנייה אחרי ניסיון בעיטה של קוקה מחוץ לרחבה שפגע בדרך בבדיאשיל שכבש שער עצמי בהופעתו הראשונה בליגת האלופות, בדקה ה-24 גריזמן הכפיל את התוצאה אחרי בישול נפלא של קוראה. פלקאו שנכנס מהספסל יכול היה לצמק את התוצאה כשקיבל הזדמנות לכבוש מהנקודה הלבנה אחרי יד של סאביץ' שהורחק בצהוב שני אבל החלוץ הקולומביאני החמיץ ברשלנות. בעקבות מונאקו נמצאת במקום האחרון בבית ונשאר לה סיכוי תאורטי בלבד לעלות אל המקום השלישי שמוביל את שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.


רדאמל פלקאו. החמיץ פנדל נגד האקסית (AFP)

מהלך המשחק
דקה 2: אתלטיקו מדריד עלתה ליתרון 0:1: קוקה ניסה את מזלו עם בעיטה ראשונה מחוץ לרחבה, הכדור פגע בדרך בבלם היריבה, לויק בדיאשיל ששינה את הכיוון בדרך לשער.

דקה 24: אתלטיקו מדריד עלתה ליתרון 0:2: גריזמן הכפיל את היתרון אחרי בישול נפלא של קוראה. זהו שערו הרביעי של הצרפתי העונה בליגת האלופות.

דקה 82: יורי טיילמאנס בעט לכיוון הרחבה ופגע בידו של סאביץ', השופט פסק לפנדל והרחיק את הבלם המונטנגרי. לפלקאו המחליף הייתה הזמנות לכבוש נגד האקסית אך הוא בעט את כדור העונשין מחוץ למסגרת.

קוקה ואנטואן גריזמן העלו את אתלטיקו מדריד ליתרון מבטיח (AFP)

לוקומוטיב מוסקבה – גלאטסראיי 0:2
אלופת רוסיה שהפסדיה את ארבעת משחקיה הראשונים בליגת האלופות קיוותה להשיג נקודות ראשונות במפעל שישאיר לה לסיכוי לעלות למקום השלישי בבית. שערים של קריכוביאק (43) ואיגנטייב (56) כבשו לזכות לוקומוטיב שסיימה את דרכה של גלאטסראיי בליגת האלופות העונה והבטיחה את עליתן של פורטו ושאלקה בטרם המפגש ביניהן.


גז'גוז' קריכוביאק חוגג את השער הראשון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי