לבנדובסקי חמישי בכל הזמנים, אמבפה השאיר את מסי מאחור

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | ARIS MESSINIS / Contributor

ילד הפלא של פריז הפך לצעיר אי פעם שהגיע ל-15 שערים בליגת האלופות, חלוץ באיירן מינכן (58) השאיר את רוד ואן ניסטלרוי (56) מאחוריו והתקרב לקארים בנזמה (60) בטבלת המבקיעים של ליגת האלופות. המספרים

(גודל טקסט)
0 – יאן אובלק שיחק שש פעמים נגד יריבות גרמניות במדריד בליגת האלופות וטרם הוציא כדור מהרשת (שלוש פעמים מול לברקוזן, פעמיים נגד באיירן ופעם אחת מול בורוסיה דורטמונד).


1 – קיליאן אמבפה הוא השחקן הצעיר אי פעם (20 ו-302 ימים) שהגיע ל-15 שערים בליגת האלופות. ילד הפלא של פריז סן ז'רמן השאיר מאחור את ליאו מסי שהגיע לאותו ציון דרך כשהיה בן 21 ו-289 ימים.


1 – אמבפה, שנכנס בדקה ה-52, הפך למחליף הראשון שהבקיע שלושער בליגת האלופות מאז שנת 2008.




1 – אמבפה הוא גם המחליף הצעיר בתולדות ליגת האלופות שהבקיע שלושער.




1 – ראחים סטרלינג הוא השחקן האנגלי הראשון אי פעם שהבקיע שלושער עבור מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות.


3 – טוטנהאם הבקיעה לראשונה בתולדותיה שלושה שערים במחצית הראשונה בליגת האלופות, היא עשתה זאת בהופעתה ה-40 אי פעם במפעל.





4 – אלברו מוראטה הבקיע במדי ארבע קבוצות שונות בליגת האלופות: אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד, צ'לסי ויובנטוס. החלוץ הפך לשחקן הראשון אי פעם שהבקיע במפעל במדי שתי הקבוצות הגדולות של העיר מדריד.


7 שערים כבש מאורו איקרדי בתשע הופעות במסגרת ליגת האלופות.


16 שערים כבש הארי קיין ב-17 הופעות במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות.


18 שערים כבש העונה רוברט לבנדובסקי ב-13 משחקים בכל המסגרות במדי באיירן מינכן.


34 שערים כבשו סרחיו אגוארו בליגת האלופות עבור מנצ'סטר סיטי. רק דידייה דורגבה (36 בצ'לסי), תיירי הנרי (35 בארסנל) ורוד ואן ניסטלרוי (35 במנצ'סטר יונייטד) כבשו יותר שערים ממנו עבור קבוצה אנגלית במפעל.




36 שערים כבש לבנדובסקי בשנת 2019, יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה.


58 שערים כבש לבנדובסקי בליגת האלופות ובעקבות כך הוא נותר לבדו במקום החמישי בטבלת הכובשים של המפעל בכל הזמנים, כאשר ואן ניסטלרוי צנח למקום השישי עם 56 שערים.

100 – טוני קרוס הוא השחקן החמישי בהיסטוריה של ליגת האלופות שהבקיע בהופעתו ה-100. עשו זאת לפניו: אנדראה פירלו, כריסטיאנו רונאלדו, זלאטן איברהימובץ' ותיירי הנרי.


103 – מנואל נוייר השתווה לאוליבר קאן עם 103 הופעות בליגת האלופות. במחזור הבא הוא יהפוך לשוער הגרמני עם הכי הרבה הופעות אי פעם במפעל.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי