R&F חולמת על ליגת האלופות, זהבי על שיא השערים

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: אתר הליגה הסינית

למרות הסיכויים הקלושים, קבוצתו של סטויקוביץ' רוצה לסיים במקום השלישי. הישראלי צריך ארבעה שערים בארבעה משחקים כדי להשתוות לאלקסון, בינתיים הוא כבש צמד במשחק אימון

(גודל טקסט)
 ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F מתכוננים לישורת האחרונה של העונה, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. בסין מדווחים שהקבוצה דרוכה לקראת המשחק ביום ראשון נגד הנאן גיאניה (14:30, שידור ישיר בספורט1).

הכוכב הישראלי מתאמן במרץ לקראת המשחק. הוא הצהיר שהמטרה שלו היא לשבור את השיא של אלקסון שכבש 28 שערים בעונה, וכדי שזה יקרה זהבי חייב לכבוש ארבעה שערים בארבעת המשחקים הבאים כדי להשוות את השיא לכל הפחות. במשחק אימון שערכה הקבוצה הוא כבש צמד והוכיח שהוא בכושר טוב. 



קפטן הקבוצה, ג'יאנג ז'יפנג, הצהיר שהמועדון לא הרים ידיים בכל הקשור לניסיון לזכות בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות באסיה. הקבוצה מרוחקת רק ארבע נקודות מהמקום השלישי, אבל שלושה מקומות בטבלה. "כל עוד יש לנו סיכוי, נעשה הכל להגיע לשם. אם ננצח את כל המשחקים עד לסיום העונה, זה אפשרי תיאורטית", אמר הקפטן.



ז'יפנג שמשחק כמגן שמאלי עשוי לעבור בקיץ להביי תמורת 12 מיליון יורו. האם זה סימן ראשון של מכירת חיסול בקבוצה של זהבי? ידיעות על כך שהישראלי יימכר בקיץ לקבוצה סינית אחרת הוכחשו בתוקף על ידי R&F.




זהבי. ישווה את השיא? (הליגה הסינית)


בסין פורסמה סוג של ביקורת על המאמן דראגן סטויקוביץ', על כך שהוא מעדיף לאבד נקודות מאשר לשחק כדורגל הגנתי. "עבורו חשוב יותר לשחק כדורגל מהנה מאשר לצבור נקודות", נכתב באתר "דונג".



האתר הזכיר שבעבר כונה סטויקוביץ': "מראדונה הבלקני", אבל הוא סירב להיות משווה אליו. "אני מעדיף ליצור את הסגנון שלי", אמר הסרבי, שדווקא למד מארסן ונגר כשאימן ביפן ומנסה לשחק את הכדורגל שלו. סטויקוביץ' מקבל מחמאות רק על כך שהחתים זרים בכסף קטן כמו למשל ערן זהבי, שהצליח הרבה יותר מהחתמות ענק כמו קרלוס טבס, ג'קסון מרטינס ואחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי