צפו בתקציר: זהבי וגוואנגז'ו סיימו ב-0:0 עם ג'יאנגסו סונינג

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

קבוצתו של הישראלי, שפגש את הקורה בתוספת הזמן, שבה מהפגרה וסיימה בתיקו במשחק הגביע, ההכרעה תהיה בשבוע הבא באצטדיונה הביתי של RF, דושקו טושיץ' הסרבי ערך הופעת בכורה אצל האריות הכחולים

(גודל טקסט)

אמנם המונדיאל עוד לא הסתיים ששלב חצי הגמר המרתק עוד לפנינו, אך היום (ראשון) הכדורגל הסיני חזר מהפגרה עם תיקו 0:0 בין ג'וואנגז'ו של ערן זהבי לג'יאנגסו סונינג במשחק הראשון מבין שניים במסגרת שלב רבע הגמר בגביע הסיני. המשחק נערך באיצטדיונה של ג'יאנגסו סונינג והגומלין יתקיים ב25.7, שזהו במקרה גם יום הולדתו של זהבי, באצטדיונה הביתי של גוואנגז'ו.

הכוכב הישראלי פתח בהרכב קבוצתו והשלים את כל 90 הדקות, אך לא הגיע למצבי הבקעה רציניים למעט כדור חופשי שהדביק לקורה בתוספת הזמן. בנוסף, זהבי קיבל חבר חדש לקבוצה כשדושקו טושיץ', בלמה של נבחרת סרביה שעד לפני מספר ימים לקח איתה חלק במשחקי המונדיאל, ערך הופעת בכורה בקבוצה.

בשבוע הבא (17.7) גוואנגז'ו תחזור לליגה המקומית כשתתארח אצל טיאנג'ין מהמקום ה-11 בטבלה, כשקבוצתו של זהבי נמצאת במקום השישי עם 17 נקודות, שש נקודות פחות מהמוליכה שנגחאי SIPG. בנוגע לתואר מלך השערים של הליגה, זהבי ממוקם במקום השלישי בטבלה עם תשעה, שלושה פחות מווהו ליי המוביל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי