18 ימים של שכרון חושים: משחקי הענק שמצפים בפתיחת עונת 17/18

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הסופר קאפים באירופה יזמנו עימם קרב קלאסי בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד, בעוד שימים ספורים לאחר מכן ימתין לאלופת אירופה מפגש קלאסיקו כפול נגד ברצלונה

(גודל טקסט)

עונת הכדורגל רק נגמרה, אבל לאוהדי הכדורגל ברחבי תבל יש הרבה למה לצפות לקראת 2017/18. בתחילת חודש אוגוסט ישוחקו מגוון משחקי הסופר קאפ בליגות הבכירות של אירופה, כשגולת הכותרת תהיה אלופת אירופה הטריה ריאל מדריד עם שבוע מהחלומות.


ב-8.8 יופיעו הבלאנקוס בסקופיה בירת מקדוניה, בסופר קאפ האירופי נגד מחזיקת הליגה האירופית מנצ'סטר יונייטד. אחרי קרב הטיטאנים הזה תשוב האלופה הספרדית הביתה למפגש כפול נגד מחזיקת הגביע ברצלונה, 12.8 בקאמפ נואו וכעבור שלושה ימים בסנטיאגו ברנבאו.

עוד לפני כן, המשחק הגדול שיפתח את 18 הימים החגיגיים יהיה ב-29.7 בטנג'יר, מרוקו, בין האלופה הצרפתית מונאקו למחזיקת הגביע פאריס סן ז'רמן. ב-5.8 תגיע אלופת גרמניה באיירן מינכן לזיגנאל אידונה פארק לשחק נגד מחזיקת הגביע בורוסיה דורטמונד.


ארסן ונגר. צפוי לחזור לוומבלי בתחילת אוגוסט
ארסן ונגר. צפוי לחזור לוומבלי בתחילת אוגוסט


באנגליה יחגגו את פתיחת העונה עם מגן הקהילה המסורתי ב-6.8, בו ישחזרו בוומבלי צ'לסי וארסנל את גמר הגביע האנגלי האחרון, עם עוד דרבי לונדוני. ואלוף האלופים הישראלי? לדו-קרב בין הפועל באר שבע לבני יהודה עדיין לא נקבע תאריך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי