צפו: שחקן אייאקס התמוטט במהלך משחק אימון ופונה במסוק לבי"ח

אייאקס
אייאקס | צילום: טוויטר

עבדלהאק נורי, שחקן העונה בליגה השניה אשתקד, התמוטט בדקה ה-72. מסוק פינה אותו לבית החולים לאחר שמצבו התייצב, אך כשהוא מורדם. אייאקס הודיעה: "נושם בכוחות עצמו". צפו באירוע הקשה

(גודל טקסט)
אירוע קשה לצפייה במשחק האימון של אייאקס נגד ורדר ברמן היום (שבת). בדקה ה-72 של ההתמודדות, התמוטט קשרה הצעיר של אייאקס עבדלהאק נורי, שחקן נבחרת הנוער של הולנד, ללא סיבה.


המשחק הופסק (ב-1:2 לברמן) מיד לטיפול בשחקן יליד אמסטרדם שמוצאו מרוקני וכמובן לא חודש. השחקנים הצעירים של אייאקס וכל מי שנכח באצטדיון נראו מודאגים מאוד ואמבולנס הגיע למגרש יחד עם צוות רפואי שטיפל בו ארוכות. בדיווחים שונים נכתב שהשחקן עבר התקף לב והצוות ביצע בו החייאה על כר הדשא. בהמשך מסוק נחת במגרש האימונים והבהיל את נורי לבית החולים.




אייאקס פרסמה הודעה בהמשך: "השחקן עבר החייאה לאחר שסבל מהפרעות בקצב הלב. מצבו התייצב, אך הוא פונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במסוק". בהמשך המועדון אף הוסיף: "נורי נושם בכוחות עצמו אך מורדם כדי לא להפריע לטיפול. המחשבות שלנו עם משפחתו".



המסוק שהגיע על מנת לטפל בנורי, נוחת במתחם האימונים (AFP)


נורי הוקפץ העונה לקבוצה הבוגרת באופן רשמי לאחר שזכה בתואר השחקן המצטיין של ליגת המשנה בהולנד שם שיחק בקבוצת הבת של המועדון. יש לו 19 הופעות ותשעה שערים בנבחרת הנוער של הולנד.




שחקני אייאקס משגיחים על הטיפול (AFP)


נורי על כר הדשא (צילום מסך)


Abdelhak Nouri zakt in elkaar bij oefenduel Ajax. Hij wordt gereanimeerd. Verslagenheid en angst groot bij ploeggenoten en trainer @AFCAjaxpic.twitter.com/4RO4JwImL5

— Martien van Rijt (@martien6111) July 8, 2017




נורי, כישרון מבטיח (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי