צפו: בני יהודה בסיבוב השלישי אחרי 0:2 ענק על טרנצ'ין

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

הישג מרשים ליוסי אבוקסיס וברק אברמוב. צ'יבוטה במהלך אישי מבריק (49) ואשכנזי (85) העניקו לכתומים ניצחון גדול על הסלובקים. בשלב הבא: זניט סנט פטרסבורג החזקה

(גודל טקסט)
הישג גדול לבני יהודה. קבוצתו של יוסי אבוקסיס גברה הערב (חמישי) 0:2 על טרנצ'ין הסלובקית ו-1:3 בסיכום שני המשחקים ועלתה לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. בשלב הבא ממתינה לכתומים זניט סנט פטרסבורג החזקה.


מאוויס צ'יבוטה כבש ראשון (49) אחרי מבצע אישי נהדר, שער בכורה מרשים וחשוב לרכש החדש. המחליף יובל אשכנזי שהגיע מהפועל כפר שלם בליגה א', חתם את התוצאה (85) בבעיטה אלכסונית אדירה מ-14 מטרים. גם הוא רשם שער בכורה. השוער הליטאי אמיליוס זובאס שוב בלט בין הקורות, בן ארצו נריוס ואלסקיס, החמיץ שתי הזדמנויות גדולות לשער.



 

הכתומים שלא ביצעו חיזוק משמעותי במהלך הקיץ, עלו עם מערך שלושת הבלמים של אבוקסיס שעבד היטב מול ההרכב הצעיר של הסלובקים. טרנצ'ין הייתה זאת ששלטה והגיעה למצבים, אך האורחים לא הצליחו להכניע את זובאס. וכשלא כובשים בכדורגל, סופגים ובני יהודה ידעה לעקוץ פעמיים.


הקבוצה של ברק אברמוב שהגיעה למפעל האירופי בזכות זכייתה בגביע המדינה, עשתה הערב את מה שרק מעטים האמינו שתעשה. השלב הבא מול הרוסים של רוברטו מאנצ'יני, כבר יהיה סיפור אחר לגמרי.



הרכבים
בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, פז בן ארי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, רועי גורדנה, מתן חוזז (יובל אשכנזי, 73), מאוויס צ'יבוטה (אלמוג בוזגלו, 61), נריוס ואלסקיס (דניאל אביטל, 81).


טרנצ'ין: אדריאן חובאן, רודני קלוסטר, פטר קלשצ'יק, לוקאש סקובאיסה, קסטון ג'וליאן (הילרי גונג, 54), דסלי אובינק, אשרף אלמחדיווי, יקוב פאור, מילאן קבוצרה (חמזה צ'טקוביץ', 54), אנטוניו מאנצה, גיורגי ברידזה.


מהלך המשחק

דקה 8 – הזדמנות טובה לבני יהודה. חבשי התרומם לכדור קרן נהדר, אך נגח מעל המשקוף.



טרנצ'ין תוקפת את שער בני יהודה במושבה (דני מרון)


דקה 14 – מצב מסוכן לטרנצ'ין. מאנצה סובב ברגל ימין כדור חזק מ-18 מטרים, זובאס הדף היטב לקרן. 



אבוקסיס מתוח על הספסל הכתום (דני מרון)


דקה 24 – פאור סחט עבירה ובעט את הכדור החופשי מ-25 מטרים, החומה הכתומה הסיטה לקרן.


דקה 32 – ברידזה הגביה טוב מצד ימין, אך מאנצה נגח חלש לידיו של זובאס.



צ'יבוטה מחפש את שער האורחים (דני מרון)


דקה 41 – קלוסטר פרץ מימין ומסר אל פאור החופשי ברחבה, הקשר בעט בנגיעה כדור חזק שטס מעל השער.


דקה 49, 0:1 לבני יהודה – מאוויס צ'יבוטה עם מהלך אישי מבריק ברחבה של האורחת, היתל במגן טרנצ'ין ובעט משמונה מטרים חד ומדויק לרשת.



צ'יבוטה חוגג את כיבוש השער היקר (דני מרון)


דקה 54 – צ'טקוביץ' המחליף, רק דקה אחת על המגרש, בעט כדור חזק מ-20 מטרים, זובאס הדף לקרן. 


דקה 72 – חוזז פרץ מימין, הצליח לבעוט כדור בשמאל וסחט הדיפה נהדרת מחובאן, שוער הנבחרת הצעירה של סלובקיה. 


דקה 77 – תורג'מן הגביה, ואלסקיס נגח חזק מארבעה מטרים, חובאן שוער טרנצ'ין רשם הדיפה נפלאה.


דקה 85, 0:2 לבני יהודה – המחליף יובל אשכנזי קיבל כדור מבוזגלו על סף הרחבה, כדרר ומ-14 מטרים שלח בעיטה אלכסונית אדירה לרשת.



אבוקסיס ואברמוב חוגגים בסיום ויש להם מה לחגוג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי