אבוקסיס: אם אגיד שיש סיכוי בגומלין זו תהיה הבדיחה של השבוע

יוסי אבוקסיס לצד יעקב אסייג
יוסי אבוקסיס לצד יעקב אסייג | עדי אבישי

מאמן בני יהודה סיכם את ה-2:0 לזניט, גורדנה: "הם באו להעביר את הזמן". מנצ'יני החמיא: "קשה מאוד לשחק נגד בני יהודה כי היא קבוצה טובה ומאורגנת. אני אוהב ישראל, יש פה אוהדים פנטסטיים"

(גודל טקסט)
בני יהודה הרימה לא מעט גבות הערב עם משחק מצוין נגד זניט סנט פטרסבורג, שלצערם של הכתומים הסתיים בהפסד 2:0. הבחורים של יוסי אבוקסיס שמרו על שער נקי לאורך רוב המשחק, אך לבסוף נפלו מהרגליים מול הכוכבים הרוסים.


המאמן סיכם: "אני לא מרוצה מהפסד אף פעם. מרוצה מהלחימה והמחויבות של השחקנים. מאוכזב מזה שהוצאנו אותם מהמשחק אבל החזרנו אותם ממצב נייח. השחקנים נתנו הכל ושאפו לכולם על משחק מלחמה גדול. לא פשוט אבל עמדנו בכבוד".



סיכוי בגומלין: "אם אגיד שיש סיכוי בגומלין זאת תהיה הבדיחה של השבוע הקרוב. ראיתם בחלקים מהמשחק שאנחנו שווים משהו".


יוסי אבוקסיס. החמיא וסחט מחמאות
יוסי אבוקסיס. החמיא וסחט מחמאות (עדי אבישי)


הסגל: "רוצים להתחזק ולעשות קבוצה טובה. זה לא הזמן לדבר על חיזוק אלא להחמיא לשחקנים. יש לנו שחקנים שהם פייטרים וממושמעים רעבים ורוצים להצליח. גם בניצחון על הסלובקים וגם היום ראיתי שיש פה עם מי להצליח".


רועי גורדנה הוסיף: "במחצית הראשונה הם לא היו במשחק ובאו להעביר את הזמן. יכולנו להוציא הרבה יותר אבל לא קיבלנו החלטות טובות. ברגע שנכנס דריוסי שהוא שחקן ברמה עולמית היה בלתי אפשרי לשמור עליו והוא יצר יתרון מטורף".


הקשר גם התייחס לכושרו: "אני בסדר לקחתי כדורים והרגל היתה בסדר. אם הבעיטה שלי היתה נכנסת אולי זה היה עוזר אבל חבל. אין עניין להחזיר את הכבוד בגומלין ההבדלים ברורים לכולם. ננסה להוציא תוצאה שטובה גם לנו וגם להם".


מאמן היריבה המעוטר, רוברטו מנצ'יני החמיא בסיום: "המשחק התפתח כמו שרציתי. היה קשה בגלל שהם משחקים עשרה שחקנים בחצי שלהם מאחורי הכדור וקשה למצוא רווח. בני יהודה קבוצה טובה ומאורגנת וקשה לשחק נגדם, יש להם כמה שחקנים טובים ומאמן טוב".


רוברטו מנצ'יני. אוהב את ישראל
רוברטו מנצ'יני. אוהב את ישראל (עדי אבישי)


על שחקניו: "יש לנו 20 שחקנים וכולם טובים. אנחנו צריכים את כולם כי אנחנו משנים הרבה תוך כדי תנועה".


על ישראל: "אני אוהב את ישראל כי היא מדינה נהדרת עם אוהדים פנטסטיים".


Well done, a very important win tonight #BneiYehudaZenit 0-2 #UEL Go Zenit! ⚽ pic.twitter.com/7PqyEPuquR

— Roberto Mancini (@robymancio) July 27, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי