פנאתינייקוס, א.א.ק ורוזנבורג באופציות של מכבי תל אביב

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | טוויטר

הצהובים יהיו מדורגים בהגרלת הפלייאוף (שישי, 14:00, ישיר בספורט1). אלטמן ופאו באופציות, גם שריף, אוטרכט, היידוק ויריבות מקפריסין עשויות לפגוש את הנציגה הישראלית

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) את המשימה והעפילה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. אחרי 0:0 ביוון ו-0:1 בסיכום, הצהובים יהיו מדורגים לאחר שספרטה פראג של טל בן חיים הודחה על ידי הכוכב האדום בלגרד. הגרלת הפלייאוף תיערך מחר (שישי, 14:00, ספורט1).

הצהובים שצברו 23.375 נקודות דירוג בשנים האחרונות עלולים לפגוש משוכות לא פשוטות בשלב הפלייאוף. בין האופציות נמצאות המודחות מהסיבוב השלישי של ליגת האלופות שלא מדורגות. א.א.ק אתונה, שריף טיראספול, רוזנבורג, ויטורול ופרטיזן בלגרד נמצאות באפשרויות לצד אופציות נוחות יותר כמו ורדאר סקופיה המקדונית ואלופת איסלנד האפנארפיארדאר.

בין אלו שהעפילו דרך הסיבוב השלישי נמצאות פנאתינייקוס של עומרי אלטמן, מאריטימו מפורטוגל ומידטיילנד הדנית גם הן באפשרויות. גם א.א.ק לרנקה ואפולון לימסול הקפריסאיות והיידוק ספליט אותה עברה החבורה של קרויף אשתקד יכולות להוות אפשרות עבור הצהובים כאשר אוטרכט ההולנדית גם היא העפילה ולא מדורגת.

יריבות נוחות יותר עשויות להיות אולקסנדריה מאוקראינה, אלטאך האוסטרית שהדיחה את גנט, אוסטרסאנדס השבדית, שקנדיה המקדונית וסודובה הליטאית.

רשימת האופציות המלאה: מידטיילנד, פרטיזן בלגרד, פנאתינייקוס, רוזנבורג, מאריטימו, היידוק ספליט, שריף טיראספול, דומזלה, אוטרכט, א.א.ק לרנקה, אולקסנדריה, שקנדרבאו, א.א.ק אתונה, האפנארפיירדאר, ורדאר סקופיה, אוסטרסאנדס, שקנדיה, סודובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי