ברוסיה חתכו את זניט: "השחקנים באו לנוח, הפסד מביש"

רוברטו מנצ'יני
רוברטו מנצ'יני | עדי אבישי

למרות העובדה שהקבוצה עברה שלב אחרי ה-1:0 לבני יהודה, במדינה לא ריחמו. השוער לודיגין שהצטיין: "הייתה לי הרגשה שיהיה משחק מכוער שלנו"

(גודל טקסט)
ברוסיה לא התעניינו יותר מדי בעובדה שזניט סנט פטרסבורג עברה אמש (חמישי) לפלייאוף הליגה האירופית, והתרכזו בעיקר ביכולת וההפסד 1:0 לבני יהודה (1:2 לרוסים בסיכום). ב"ספורט אקספרס" ביקר באופן קשה את השחקנים וטען שעניינו אותם דברים אחרים חוץ מהמשחק.

 
מי שקיבל מחמאות היה השוער יורי לודיגין שהציל את הקבוצה כמה פעמים במצב של 0:1 לבני יהודה. לודיגין ששיחק לראשונה במגרש החדש של זניט ואמר: "עשינו שטויות וספגנו על הראש מתפרצות מהישראלים. הייתה לי הרגשה מראש שזה יהיה משחק מכוער שלנו". במקביל, העיתון החמיא למחזיקת הגביע הישראלי וכתב שהרבה קבוצות ספגו תבוסות מזניט במוקדמות גביעי אירופה.




אתמול אגב היה הראשון של רוברטו מנצ'יני בקבוצה אליה הגיע בקיץ ולה בינתיים מאזן מושלם בליגה הרוסית אחרי שלושה מחזורים. העיתון כתב שמנצ'יני נראה עצבני על הספסל כשהאיטלקי הודה בסיום: "אני שמח שעלינו שלב, אבל זה לא היה אחד המשחקים הטובים שלנו. אני יכול רק להודות ל-45 אלף צופים שהגיעו למשחק ועודדו אותנו". 


מיכאל בויארסקי שחקן ובמאי סרטים ידוע שהוא גם אוהד של זניט אמר: "השחקנים שלה באו למשחק לנוח ולא לשחק. נגד קבוצה כמו בני יהודה אתה צריך לשחק הרבה יותר טוב ולשחק יפה. מי ששיחק יפה הייתה דווקא הקבוצה הישראלית. ההפסד הזה מביש".


 

Happy with the qualification. Not a great game tonight. Thank for the support of the over 45,000 fans at stadium! #ZenitBneiYehuda #UEL #Zenit

A post shared by Roberto Mancini (@mrmancini10) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי