מכבי תל אביב מול אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית

אייל גולסה
אייל גולסה | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

סגנית אלופת ישראל הוגרלה מול הקבוצה האוסטרית בשלב האחרון לפני הבתים. המשחק הראשון בחוץ ב-17 באוגוסט, הגומלין שבוע לאחר מכן בנתניה ב-24 באוגוסט. קרויף: "מעודד שהגומלין יהיה בבית"

(גודל טקסט)

אחרי שעברה את פאניוניוס בשלב הקודם (0:2 בסיכום), מכבי תל אביב הוגרלה היום (שישי) במשרדי אופ"א בניון שבשווייץ מול אלטאך האוסטרית בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.


הצהובים היו מדורגים בהגרלה בזכות הניקוד שצברו בשנים האחרונות במפעלים האירופאים השונים ובשל כך קיבלו יריבה נוחה באופן יחסי. המשחקים ייערכו ב-17 וב-24 באוגוסט
.





אלטאך היא קבוצה מהעיר אלטאך במערב אוסטריה. את העונה שעברה היא סיימה במקום הרביעי בליגה האוסטרית ואת העונה הנוכחית היא פתחה עם ניצחון והפסד בשני המחזורים הראשונים. בסיבוב הקודם היא הדיחה את גנט של רמי גרשון, אור אינברום וקני סייף. את הקבוצה מאמן קלאוס שמידט האוסטרי ולפי ההערכות מדובר באחת הקבוצות הקשות שהצהובים יכלו לקבל מבין שש היריבות האפשריות.


בתגובה להגרלה אמר המאמן ג'ורדי קרויף: "כל קבוצה המעפילה לשלב הפליאוף היא יריבה ראויה ומכובדת בטח אחת שניצחה פעמיים את גנט בסיבוב הקודם. ניצחנו את כל ששת המשחקים עד כה למרות שהוגרלנו לשחק את המשחק הראשון בבית, אך עם זאת לדעתי זה מעודד שהגומלין יערך בבית לעיני הקהל שלנו".


שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א. יריבה לא פשוטה (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


משחקים בולטים נוספים

שקנדיה (מקדוניה) – מילאן (איטליה)

רוזנבורג (נורבגיה) – אייאקס (הולנד)

א.א.ק אתונה (יוון) – קלאב ברוז' (בלגיה)

פנאתינייקוס (יוון) – אתלטיק בילבאו (ספרד)

היידוק ספליט (קרואטיה) – אברטון (אנגליה)

רד בול זלצבורג (אוסטריה) – ויטורול (רומניה)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי