קרויף: לא שיחקנו את הכדורגל שלנו, ננסה לנצל את החום

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | אודי ציטיאט

מאמן הצהובים לא היה מרוצה מהסגנון משחק אבל שמח על התוצאה: "הצלחנו לנצל את מצבי ההבקעה". טל בן חיים: "הראינו אופי נגד קבוצה טובה מאוד"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון חוץ חשוב על אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית, כשווידאר קיארטנסון העניק 0:1 יקר לצהובים. אמנם האוסטרים שלטו ברוב שלבי המשחק, אך סגנית האלופה הישראלית השיגה את מבוקשה, ותגיע לגומלין שלב הפלייאוף של הליגה האירופית בנתניה עם יתרון משמעותי.

ג'ורדי קרויף התייחס לתוצאת המשחק: "הם קבוצה טובה מאוד, כפי שראינו במשחק הליגה האחרון שלהם מול זלצבורג. היה לנו קשה, הם היו אינטנסיביים, לחצו אותנו למשחק הגנתי יותר. במשחקים האלו חייבים לנצל את מצבי ההבקעה שמגיעים אליהם, והצלחנו לעשות זאת. אני חושב שהיו לנו כמה משחקים טובים בליגה האירופית, כמו ביוון. אנחנו רוצים לשחק את הכדורגל שלנו, והיום זה לא קרה".

משחק הגומלין: "החום במשחק הבית יהיה משמעותי עבורנו, ואני מקווה שנוכל לנצל את זה. הם רגילים לשחק על ניצחון, אבל באצטדיון הביתי שלנו נוכל לשחק כפי שאנחנו רוצים. היום לא שלטנו בכדור, אנחנו נהיה חייבים להיות יותר דומיננטיים ולשפר את היכולת שלנו".

טל בן חיים: "אני חושב שהיה שבוע טוב לקבוצה. זה היה משחק קשה מאוד. כולם נלחמו, נתנו את הלב וזו תוצאה טובה. אנחנו עדיין רק במחצית של ההתמודדות, ושבוע הבא מצפה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו מצפים מהקהל שיבוא לתת את התצוגה שהוא נותן תמיד. אנחנו נבוא מוכנים. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, המגרש לא טוב והיה קשה להניע את הכדור. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד אבל הראינו אופי. לא לספוג משחק שישי מתוך שבעה משחקים, זה אומר שאנשים מבינים שכולם צריכים להשתתף במשחק ההגנה".

וידאר קיארטנסון. שער חוץ חשוב לאיסלנדי (אודי ציטיאט)
וידאר קיארטנסון. שער חוץ חשוב לאיסלנדי (אודי ציטיאט)

המשחק נגד בית"ר ירושלים: "יום ראשון פתיחת הליגה. זה משחק חשוב מאוד, צריך לשנות דיסקט ולהגיע מוכנים. נעשה מחר שחרור טוב, ומי שלא שיחק היום יעשה אימון טוב. כולנו נגיע בשיא המוכנות ביום ראשון".

ג'ורדי קרויף. גאה בתוצאה בניגוד ליריבו מאוסטריה (אודי ציטיאט)
ג'ורדי קרויף. גאה בתוצאה בניגוד ליריבו מאוסטריה (אודי ציטיאט)


שחקני מכבי תל אביב. מאוחדים לקראת הגומלין (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי