האוסטרים טוענים: "מכבי תל אביב שיחקה הגנתי ולא ניסתה לתקוף"

ארון שוינפלד
ארון שוינפלד | אודי ציטיאט

אלטאך מאוכזבת מה-1:0 לסגנית אלופת ישראל, ובקבוצה מאמינים שהיו צריכים לנצח. עם זאת במדינה מבינים: "צריך נס בגומלין כדי לעבור, הם קבוצה קשוחה מאוד"

(גודל טקסט)

אלטאך מאוכזבת מההפסד למכבי תל אביב, והכותרת ברשות השידור האוסטרית היתה: "מכבי תל אביב ניצחה במתפרצת". בכתבה נאמר: "עליית אלטאך לשלב הבתים נראית רחוקה כעת. השחקנים זקוקים לנס קטן בגומלין. האיסלנדי של מכבי תל אביב צינן את ההתלהבות של אלטאך אחרי טעות בהגנה, וזה היה ניצחון שישי של קבוצה ישראלית על אוסטרית בשבעת המשחקים אחרונים".


ג'ורדי קרויף קיבל שבחים על המשחק הטקטי שלו ועל הדרך בה העמיד את הקבוצה. מאמן אלטאך, קלאוס שמידט אמר: "ידענו שמכבי תל אביב מחכה להזדמנות להבקיע. הם קבוצה מאוד קשוחה שיודעת להגן על הכדור, וזה מה שהם עשו רוב הזמן. מאוד קשה להגיע מולם להזדמנויות. לנו היו שתיים-שלוש ולצערי לא ניצלנו אותם. הם שיחקו בצורה הגנתית מאוד, אבל יודעים לעשות את המעבר בין הגנה להתקפה במהירות".
 


על קבוצתו: "אני עדיין גאה בהופעה שלנו, כי התמודדנו מולם יפה. הפסדנו, אבל לא נגיע עם הראש למטה לתל אביב".


"האיסלנדי שצינן את אלטאך". ישתיק אותם גם בגומלין? (אודי ציטיאט)


העיתון האוסטרי "קורייר צייטונג" פחות התלהב ממכבי תל אביב וקבע: "אלטאך היתה טובה יותר, אבל לא ידעה לכבוש. היא שלטה במשך 60 דקות במשחק ואז ספגה שער. הישראלים לא ניסו לתקוף בכלל אלא לנסות להתיש את האוסטרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי