נוסא איגיבור עבר לוואנקובר ווייטקאפס מה-MLS

נוסא איגיבור
נוסא איגיבור | צילום: עדי אבישי

הקשר שעזב בעונה החולפת את מכבי תל אביב ושיחק בעבר גם בהפועל תל אביב, מצא קבוצה חדשה מעבר לים. "כשיש לך הזדמנות להביא שחקן ברמתו, אתה עושה את זה", אמר מאמנו החדש

(גודל טקסט)
 תחנה חדשה לאקס מכבי והפועל תל אביב נוסא איגיבור, שחתם בוואנקובר ווייטקאפס מה-MLS לעונה הקרובה, עם אופציה להארכה עד 2018 ו-2019.


הקשר הניגרי הגיע לקבוצה הקנדית כמחליפו של מתיאס לייבה הארגנטינאי שנפצע למספר חודשים, ויוכל להתחיל לשחק ברגע שיתקבלו השחרור הבינלאומי, אשרת העבודה והוויזה שלו. מאחר שלייבה הפצוע לא נכלל בסגל, איגיבור יוכל להירשם כזר.




כזכור, איגיבור בן ה-26 הגיע ב-2011 להפועל תל אביב מלילסרום הנורבגית וב-2012 עזב את האדומים לטובת ריאל בטיס. ב-2014 חזר הקשר לליגת העל כשחתם במדי האלופה מכבי תל אביב איתה עלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ובמהלך העונה שעברה חתם בריזספור הטורקית. בנוסף, רשם איגיבור 15 הופעות בנבחרת ניגריה בהן כבש שני שערים.


NEWS: #VWFC add Nigerian international midfielder Nosa Igiebor

READ: https://t.co/wlAngWcUulpic.twitter.com/i6wZa4AgiM

— Vancouver Whitecaps (@WhitecapsFC) September 8, 2017


"נוסא הוא קשר 50:50 שמביא המון ניסיון ושיחק בכמה מהליגות הבכירות בעולם", אמר מאמן הקבוצה קארל רובינסון. "כשיש לך הזדמנות להביא שחקן ברמה הזאת, אתה עושה את זה. נוסא מוסיף לנו תחרות בקישור, דבר שרק מחזק את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי