מאמן סלביה פראג: מכבי ת"א טכנית, מהירה ומאורגנת

ירוסלב שילהאבי
ירוסלב שילהאבי | אתר רשמי

שילהאבי התייחס גם ללוח המשחקים הקשה של קבוצתו (הצהובים בחמישי בליגה האירופית, הדרבי מול ספרטה ביום ראשון): "יש לנו סגל רחב, מאמין שאפשר לעשות את זה", זמרהאל: "תהיה חוויה נהדרת". דני צפוי להיעדר

(גודל טקסט)

"לא קל לשחק שני משחקים קשים ברציפות", כך התבטא מאמן סלביה פראג ירוסלב שילהאבי לקראת המשחקים מול מכבי תל אביב (חמישי, 20:00, שידור חי בספורט1) וספרטה פראג בליגה (ראשון, 19:00, שידור חי בספורט3). "הליגה האירופית חשובה לנו ואנחנו לא מצפים שיהיה לנו קל על ההתחלה. יש לנו סגל רחב ואני מאמין שאפשר לעשות את זה", המשיך המאמן ואמר שיחלק את הכוחות בין השחקנים לקראת שני המשחקים.

"המטרות תמיד גבוהות ואנחנו רוצים לעלות מהבית. לא נגיד שאנחנו צריכים לעלות בכל מחיר. אין לנו סכין על הצוואר, אבל אנחנו יכולים לצבור ניסיון ולחזור לאירופה שוב בעונה הבאה. זה חשוב עבורנו", המשיך שילהאבי. "כל התחלה חשובה וכך גם המשחק מחר. ויאריאל היא הפייבוריטית הגדולה בבית ואנחנו נילחם על המקום השני. בשביל זה, צריך לנצח את מכבי ת"א".

שילהאבי טען: "אני יכול להשוות את מכבי ת"א לאפואל ניקוסיה (שהדיחה את סלביה בפלייאוף ליגת האלופות). גם השחקנים שלה דומים. הם באים לשחק, מאוד מהירים, טכניים ויכולים להיות מאורגנים. הם הראו שהם לא תלויים רק בהתקפה בניצחון 0:1 על אלטאך. משחק נגד מכבי זה כמו לשחק נגד ספרטה או פלזן. כך אני מדרג אותם".


רואדה מול סלביה. "מכבי תל אביב ברמה של אפואל ניקוסיה" (אתר רשמי) 

המאמן המשיך להחמיא: "מכבי מסוכנת ויש לה שחקנים עם איכויות בקישור ובכנפיים. אנחנו משחקים בבית ורוצים להיות אקטיביים. אני מאמין שהקהל ידחוף אותנו קדימה. נלחץ, נייצר מצבים ונעשה דברים טוב יותר מבמשחקים הקודמים", סיכם המאמן.

הקשר ירומיר זמרהאל הוסיף: "זו תהיה חוויה נהדרת ואנחנו יכולים ליהנות ממנה וגם לשחק טוב. אנחנו מייצרים מצבים, אבל הפעם נצטרך לנצל אותם. הדרבי? שני המשחקים חשובים וכרגע אנחנו מתרכזים בליגה האירופית. אין בעיה לחשוב על שניהם".

בינתיים, מי שנפרד מהסגל הוא הקשר מטורקמניסטן רוסלן מינגזוב שהושאל למלאדה בולסלאב. לגבי המערך, מי שעתידים לפתוח הם חליל אלטינטופ ורוסלן רוטאן האוקראיני הוותיק. תומאש נציד ששב לקראת תום החלון עשוי לפתוח אף הוא לאחר שנרשם למועד המשחקים. דני הפורטוגלי לעומת זאת עלול להיעדר.

סלביה פתחה את העונה בצ'כיה עם שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. היא כבשה שמונה שערי זכות, אבל ספגה רק פעם אחת. היא חוזרת להשתתפות בשלב בתים אירופי לראשונה אחרי שמונה שנים. 

הרכב משוער: יאן לשטובקה, מיכל פרידריך, יקוב יוגאס, מייקל אנגדאו, יאן בוז'יל, תומאש סוצ'ק, מירוסלב סטוך, רוסלן רוטאן, יוזף הושבאוור, ירומיר זמרהאל, מילאן שקודה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי