איינבינדר יועדף בקישור, בכר: "רבע גמר? לא מסתכל כ"כ רחוק"

ברק בכר, דור אלו
ברק בכר, דור אלו | אודי ציטיאט

מאמן ב"ש לקראת המשחק (חמישי, 22:00, ספורט1) מול לוגאנו בשלב הבתים בליגה האירופית: "ממשיכים להחליף שיטות ושחקנים תוך כדי משחק". פקהרט עשוי לפתוח בחוד. מאמן לוגאנו: "ב"ש עדיפה"

(גודל טקסט)
"אני בטוח שיהיה מלא בטרנר ושתהיה אווירה כמו בעונה שעברה", כך אמר ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע לקראת המשחק בחמישי (22:00, שידור ישיר בספורט1) מול לוגאנו במחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית, "אנחנו נרגשים כמו לפני כל משחק".


על לוגאנו: "לא יהיה נכון לדבר על יחסי כוחות. מי שרוצה יותר על המגרש מנצח. הם סיימו במקום שלישי בשווייץ, עשו משחקים טובים וראינו אותם עושים תיקו נגד באזל. הם מאוד טקטיים ויהיה קשה".




סגל: "יש אימון ואחריו נהיה חכמים יותר לגבי מי שבספק. אנחנו נמצאים בליגה האירופית ולא בליגת האלופות וזאת עובדה. יש לנו סגל מצוין ולא נתעסק אם הוא מתאים. אנחנו רוצים לעשות דברים יפים כמו שנה שעברה.


פותחים קמפיין. בכר ואלו (אודי ציטיאט) 

מטרות:
אני חושב שמה שמאחד אותנו זה שאנחנו לא מסתכלים קדימה. מה שג'ון אוגו אמר (באר שבע שואפת לרבע הגמר) זה בסדר אבל אנחנו צריכים להתמקד במטרה הקרובה. עשינו ניצחון מאוד חשוב נגד אשקלון ואנחנו רוצים להמשיך. המשחק בטרנר ונקווה להמשיך את המומנטום".


פקהארט: "מוסיף מימד של נוכחות, נקלט מהר ויש לו אישיות מאוד טובה. שמח שהוא איתנו".


מחכים לו. ויטור (אודי ציטיאט) 

שיטות משחק: "אנחנו מנסים להחליף שיטות ושחקנים תוך כדי משחק, זה עדיין לא הצליח אבל זה עוד יצליח. השנה דברים קצת פחות הסתדרו לנו בחלק מהמשחקים".


צ'מפיונס:
 "היתה אכזבה במשך כמה ימים אחרי שהודחנו. גם בסמי עופם כבר היתה גישה טובה ואני מרגיש שהשחקנים רוצים לבוא ולשחזר את השנתיים האחרונות".


עייפות: אני חושב שאחרי האימון נהיה יותר חכמים לגבי מי בספק. אנחנו כל משחק עושים שיקולים ויכול להיות שיהיו שינויים מהמשחק הקודם.


"אין לי ספק שתהיה חוויה גדולה במשחק מול לוגאנו", אמר המגן דור אלו, "צריך לקחת את הלחץ למקום טוב ולהגיע מחוייביםץ אם זה יקרה נעשה עבודה טובה".


על חסרונו של בן ביטון:
"אני מאחל לבן שהוא חבר החלמה מהירה. שיחזור מהר כי הוא חשוב. נבנה סגל עמוק שאני בתוכו וכשיקראו לי אני אגיע ואתן מאה אחוז כמו שמצופה משחקן בקבוצה".



אלו. "אקח את ההזדמנות שלי בשתי ידיים" (דני מרון)


על ההשתלבות שלו בבאר שבע
: "אני לא חושב שהביטחון שלי קשור למחליף. אני לא רוצה להתערב בזה וזה מיותר להתעסק בזה. אני אקח את ההזדמנות בשתי ידיים. אני מצפה מעצמי להגיע לרמות יותר גבוהות. שמח שהיה לי טוב נגד אשקלון".


על לוגאנו: "אנחנו יודעים שהם מצויינים ולא סתם הם פה. אנחנו צריכים לכבד כל קבוצה".


פיירלואיג'י תמי וג'ונתן סבטיני (אודי ציטיאט)
פיירלואיג'י תמי וג'ונתן סבטיני (אודי ציטיאט)


בינתיים, נחתה לוגאנו בישראל, ועל פי דיווח בשווייץ הצטרפו לטיסה כמה מאות אוהדים שינסו להשמיע את קולם בטרנר הגועש. המאמן פיירלואיג'י תמי אמר במסיבת העיתונאים: "כשידענו שנשחק נגד באר שבע כבר התחלנו לאסוף מידע על הקבוצה. לא ידענו עליהם הרבה אלא מעט מאוד. ידענו שהם עושים דברים מאוד גדולים, אפילו באירופה אבל את ההבדלים נראה על המגרש".


סגנון המשחק: "בשבילנו זאת התנסות ראשונית באירופה ויש לנו הרבה כבוד לבאר שבע. אנחנו מכבדים אותם אבל מעוניינים לתת הופעה טובה שתכבד את המעמד. אני חושב שבאר שבע עדיפה. אנחנו כמוהם אוהבים לשחק התקפי עם הכדור, נעשה כל מה שאנחנו יכולים".


שחקני לוגאנו מתאמנים (אודי ציטיאט)

שחקני לוגאנו מתאמנים (אודי ציטיאט)


קפטן הקבוצה ג'ונתן סבטיני הוסיף: "כדורגל זה 11 נגד 11 ורק במגרש נוכל לדבר".



Siamo atterrati in Israele! #FCLugano#UEL#ForzaLüganpic.twitter.com/iPdqDxGfYP

— FC Lugano (@FCLugano1908) September 13, 2017

הרכבים משוערים
הפועל באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, שיר צדק, חאתם אלחמיד, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר (מיכאל אוחנה), מאור מליקסון, טוני וואקמה, תומאש פקהארט.

לוגאנו: דויד דה קוסטה, סטיב רורייה, ולדימיר גולמיץ', פולביו סולמוני, כריסטיאן לדסמה, דרגאן מיכאלוביץ', ג'ונתן סבאטיני, באלינט ויצ'י, דומן צרנג'וי, קרליניוס, אלכסנדר גרנדט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי