קרויף: היה חסר לנו מזל. באטוקיו: הקהל שלנו מדהים

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-1:0 מול סלביה פראג: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל אני שבע רצון מהיכולת, בעיקר במחצית השנייה". הקשר: "אצלנו בבית התוצאה תהיה שונה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"עם טיפת מזל היינו מסיימים בתוצאה טובה יותר", כך סיכם ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב את ההפסד 1:0 לסלביה פראג.. ההולנדי הוסיף: "במחצית הראשונה לא היינו טובים. בכל התקפת מעבר הם היו ראשונים לכדור ומהירים. במחצית השנייה השינוי היה גדול יותר וראו קבוצה אחרת".

קרויף הסביר את מהות השינוי במחצית השנייה: "עלינו בידיעה שאנחנו בפיגור ושאנחנו חייבים לדחוף יותר קדימה. עשינו את זה טוב. ניסינו להניע את הכדור כמו שצריך מאחור. הגענו למצבים אבל לא הצלחנו להבקיע".

על הקהל הצהוב שדחף את הקבוצה באצטדיון בפראג: "אני חושב שהתמיכה בנו היתה מעולה. השחקנים ניסו להחזיר לאוהדים בתוצאה אבל לא הצליחו. אני חושב שבשנים האחרונות רואים שהאוהדים תומכים בקבוצה,  אז הקבוצה נותנת מעצמה עוד יותר. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל אני שבע רצון מהיכולת, בעיקר במחצית השנייה".

הקשר כריסטיאן באטוקיו הוסיף: "עשינו משחק טוב. שלטנו במשחק ויצרנו מצבים. סלביה היא קבוצה טובה אבל גם אנחנו ואנחנו יכולים לחזור הביתה עם הראש מורם. אצלנו בבית התוצאה יהיה שונה".


באטוקיו, מרוצה מהתפקוד (מכבי ת"א, רשמי)

היכולת שלו במרכז המגרש: "גם בקבוצות הקודמות שלי שיחקתי במרכז המגרש בתפקיד הגנתי יותר. הרגשתי טוב עם עצמי".

האוהדים: "הם היו מדהימים. הם עשו את כל הדרך מתל אביב לצ'כיה ככה שאין מילים שיתארו כמה הם מדהימים מבחינתי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי