הסיבה נחשפה: צדק לא יצא לצ'כיה בגלל פרשת התוסף

שיר צדק
שיר צדק | אודי ציטיאט

הבלם היה בטוח כי ימריא עם חבריו וישחק מול פלזן (חמישי, 20:00 בספורט1), אך נאלץ להישאר בישראל בשל החלטת ברקת לנהוג בזהירות עד לקבלת פרטים נוספים. אל חמיד וטאהא יפתחו במרכז ההגנה, חיימוב התאמן

(גודל טקסט)

פחות מ-48 שעות לפני המפגש מול ויקטוריה פלזן במסגרת הסיבוב השני בשלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1), כינסה הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים מיוחדת והסבירה כי שיר צדק לא יצא לצ'כיה בגלל שנכשל בבדיקת סמים של אופ"א.

צדק, שסבל בעצמו מכאבים בברך, אמור היה להמריא הערב (שלישי) לצ'כיה  ואף הבטיח לחבריו כי לא יוותר על המשחק, אבל כאמור הסיבה להישארותו בארץ נחשפה. "מבחינתי כשיש חשש לתקלה – ראשית עוצרים הכל ובודקים את כל התהליך מחדש", אמרה הבעלים אלונה ברקת, "רק אחרי שמוודאים שהכל תקין חוזרים לפעילות וכך עשינו.  בהתייעצות עם שיר החלטנו שהוא לא ישחק מול פלזן". לואי טאהא וחאתם עבד אלחמיד יפתחו במרכז ההגנה

בינתיים השוער גיא חיימוב התגבר על המיחושים בברכו וחזר לאימונים. שינויים גדולים לא צפויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו נגד לוגאנו במחזור הפתיחה של הליגה האירופית. הרכש הספרדי, איסאק קואנקה, שוב יחכה להזדמנות שלו על הספסל.

שיר צדק עם אסי רחמים
שיר צדק עם אסי רחמים. נכשל בבדיקת סמים (אודי ציטיאט)

כ-250 אוהדים ילוו את האלופה לפלזן, ביניהם "זקן השבט" עדי טוקר בן ה-79. בסיום המשחק תמריא הקבוצה חזרה לישראל, והיא אמורה לנחות ביום שישי בבוקר. אלופת ישראל פתחה את שלב הבתים בניצחון 1:2 ביתי על לוגאנו, בעוד ויקטוריה פלזן הובסה 3:0 מול סטיאווה בוקרשט הרומנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי