רונאלדו דורש לשדרג את חוזהו, הגעתו של קבאני נחסמה על ידי הכוכבים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד התקנא במסי ובניימאר ודורש על פי דיווח להתקרב אליהם בשכרו, פרס מוכן לשדרג אבל לא לסכום כזה. הפורטוגלי ובייל הטילו וטו על צירופו של חלוץ פ.ס.ז'. וראן: "יהיה חלום אם אפרוש בריאל"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו חזר לכבוש ב-1:3 של ריאל מדריד על בורוסיה דורטמונד וכעת הוא קיבל תיאבון. בדיווח בספרד נכתב שהכוכב הגדול דורש לשדרג את שכרו ל-25 מיליון יורו ולהתקרב לשכרם של ליאו מסי וניימאר שמרוויחים 30 מיליון יורו ויותר. רונאלדו מרוויח כיום 21 מיליון יורו בעונה.


מסי אמור להרוויח כבר 30 מיליון יורו לפי החוזה החדש שלו עליו טרם חתם מול נשיא ברצלונה ג'וספ-מריה ברתומיאו, למרות שעל פי טענות הנשיא החוזה כבר נחתם באמצעות אביו של הפרעוש חורחה.




רונאלדו לא נמצא בסכסוך עם ריאל מדריד ויש הבנה לגבי צרכיו. "מארקה" מדווח שהוא גם לא מעוניין להאריך את החוזה שנחתם בנובמבר הקודם עד 2021 מכיוון שיודע שייתכן ואחרי 12 שנה במועדון זה היה הזמן שלו לעזוב, לכן הוא מבקש רק לשדרג את שכרו. פרס מוכן להעלות את השכר עוד קצת, אבל לא יגיע ל-25 מיליון יורו. בתוכנית טלוויזיה בספרד נשאל רונאלדו על כך ואמר: "אני חושב שרק הנשיא יוכל לענות לך על השאלה". 


אדינסון קבאני. גם רונאלדו ובייל לא רצו אותו (gettyimages)
אדינסון קבאני. גם רונאלדו ובייל לא רצו אותו (gettyimages)


בתוך כך, לפי פרסום ב"דון בלון, טוענים שרונאלדו וגארת' בייל הטילו וטו על החתמתו של אדינסון קבאני. לפי אחת הטענות רונאלדו רוצה לשחק בשנים הבאות כחלוץ מרכזי ולא מוכן להתחרות עם קבאני על התפקיד. גם זידאן לא היה מעוניין בצירופו של החלוץ האורוגוואי כיוון שחשש שהדבר יעשה לו בעיות בחדר ההלבשה.



"לא מוכן להישאר מעבר לחוזהו", רונאלדו (AFP)


וראן: "יהיה חלום אם אפרוש בריאל"

ריאל ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל הארכת החוזה של רפאל וראן עד 2022. "זה יום נהדר בשבילי", אמר הבלם הצרפתי שלי. עד כה הקריירה שלי בריאל הייתה מבריקה ואני מקווה שזה יימשך כך. אני מקווה שנמשיך לזכות בתארים".


יש כאן כמה שחקנים אגדיים ואני מנסה ללמוד מהם. יהיה מדהים אם אפרוש במועדון הזה, זה יהיה חלום אמיתי עבורי. אני עובד קשה בכל יום כדי שאוכל להמשיך וללבוש את החולצה הזאת".


#Varane2022@raphaelvarane ha vivido una jornada especial en el Bernabéu. Disfruta de las fotos de su renovaciónhttps://t.co/rK558Kz1m6

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) 28 בספטמבר 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי