צפו בתקציר: הפועל באר שבע הפסידה 3:1 לוויקטוריה פלזן

גול פלזן
גול פלזן | אודי ציטיאט

הרכב הטלאים של ברק בכר התמוטט מול קבוצה צ'כית בינונית, בעיקר מבחינה הגנתית, וספג מפטרז'אלה, קופיץ' ובאקוש. שער שוויון של וואקמה, שנכנס כמחליף, נתן תקוות שנגוזו מהר

(גודל טקסט)

לכאורה הפסד במשחק אחד משישה בשלב הבתים בליגה האירופית הוא לא נורא אבל אסור להסתכל כך על ה-3:1 של הפועל באר שבע לוויקטוריה פלזן. משהו רע עובר האלופה מתחילת העונה והערב (חמישי) היא שילמה על כך כשנוצחה מול קבוצה צ'כית בינונית ביותר בגלל מרכז ההגנה שלה.

מיגל ויטור מושבת  כבר חודש וחצי,  שיר צדק הסתבך עם תוספי מזון ועלול להיעדר מהמגרשים לתקופה ארוכה מאוד וכך עלה ברק בכר עם וובה בראון (מעולם לא יהיה בלם), לואי טאהא (אולי יום כן יהיה) וחאתם עבד אל חמיד (אשדוד זה לא באר שבע). פטרז'אלה, קופיץ' ובאקוש מהחליף כבשו שערים קלים, קלים מדי מול האין הגנה של האלופה ולקחו שלוש נקודות במשחק שבאר שבע היתה לוקחת בעונה שעברה. התערבות?

ועוד משהו. איסק קואנקה, הרכש הכי נוצץ בתולדות באר שבע, נכנס לעשר דקות ולא עושה כלום. ואנחנו תיכף באוקטובר. נקודות אור? שהגול היפה שכבש וואקמה יחזיר אותו לעניינים בליגה ובאירופה, חזרתו לעניינים של בן שהר (התחיל מצוין והתעייף) ודודו גורש. השוער הוותיק שהפך העונה לשוער שני ועלה רק בגלל כאבי גב של גיא חיימוב הציל את באר שבע מתבוסה.


הרכבים
הפועל באר שבע
: דודו גורש, דור אלו, לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד, מיחאי קורהוט, וובה בראון (מיכאל אוחנה 80) ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מאור מליקסון (איסק קואנקה 80), בן שהר (טוני וואקמה 63), תומאש פקהארט.

ויקטוריה פלזן: אלש הרושקה, ראדים רז'ניק, לוקאש היידה, תומאש האייק, מילאן האבל, תומאש הוז'אבה, פטריק הרושובסקי, מילאן פטרז'אלה (מרטין זמאן 62), דניאל קולאז' (אנדרס איבנשיץ' 74), יאן קופיץ', מיכאל קרמנצ'יק (מארק באקוש 85).

מהלך המשחק
דקה 4 – קרמנצ'יק סיים מתפרצת טובה של המארחת בבעיטה שהכניעה את גורש אבל פגעה בקורה.

דקה 7 – פקהארט מצא עצמו לבד מול הרושקה אבל בחר להפציץ באלימות במקום לכבוש שער רך והכדור טס גבוה. איזו החמצה.


פקהארט. כך לא מרשימים את מאמן צ'כיה (אודי ציטיאט)

דקה 21 –  קרמנצ'יק טען לנגיעת יד של בראון ברחבה, השופט התעלם.

דקה 28 – קולאז בעט מ-20 מ' אבל רק סמוך לשער.


אלו. מרבה לעלות להתקפה (אודי ציטיאט)

דקה 29, 0:1 לפלזן – הצ'כים המשיכו לשלוח כדורים ארוכים ולנצל את ההססנות של צמד הבלמים אלחמיד וטאהא. כדור כזה בדיוק נהדף אל עבר קופיץ' ששלח קטנה ימינה ופטרז'אלה נותר מול גורש והרשית.


דקה 37
– שהר קיבל כדור מצוין מאלו, עצר עוד על קו ה-16 וירה בחצי גובה, הרושקה הדף.


הצ'כים חוגגים. באר שבע של העונה שעברה היתה נותנת להם בראש (אודי ציטיאט)

דקה 51 – קורהוט הגביה משמאל ואוגו הפציץ מהאוויר כדי לסחוט הצלה ענקית מהרושקה.

דקה 55 – קולאר בעט חזק ושטוח מ-14 מ' אלכסונית, גורש השתטח והדף.

דקה 63 – וואקמה מחליף את שהר שפתח טוב והתעייף.

דקה 69, 1:1 דקה לאחר שוואקמה בעט גרוע ממצב טוב, הניגרי שוב קיבל כדור ברחבה מאלו עם הגב לשער, הסתובב א-לה וואקמה ובעט חזק ושטוח לרשת.

דקה 72 – באר שבע מרגישה טוב ושולטת אבל הבעיטה של אוגו הלכה החוצה.

דקה 76, 1:2 אנדרס איבנשיץ' האוסטרי שרק נכנס כמחליף השתלט על כדור ארוך, הוריד אותו לקרקע השתחרר מבראון ואלחמיד והעביר לקופיץ' שכבש בקלות מול גורש.


בכר. זה לא מה שהוא רצה לראות (אודי ציטיאט)

דקה 87 – עוד חור בהגנת באר שבע אבל גורש מזנק מול רז'ניק ומציל גול בטוח.

דקה 89, 1:3 – שער של מחליפים. זמאן הגביה מימין, אלו ואלחמיד צפו בבאקוש מרשית מול גורש.


שהר בסוג של ריקוד עם המגן הצ'כי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי