ג'ורדי קרויף: אם היינו חדים יותר אולי היינו משיגים יותר

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א הפתיע לאחר ה-0:0 עם ויאריאל: "מבחינתי אשקלון הוא המשחק הכי קשה שלנו". טל בן חיים: "מישהו קיבל אדום מול מכבי חיפה ונשארנו מחצית ב-10 שחקנים ולכן כנראה היינו עייפים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"אני מסתפק בנקודה ואפילו מרוצה ממנה רק לאור הנסיבות,, כך סיכם ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-0:0 מול ויאריאל בנתניה, "אם היינו חדים ורעננים יותר אולי היינו משיגים יותר. בתחילת המשחק שיחקנו עם המון אנרגיה, בצורה קומפקטית ומאורגנת, אבל אז התעייפנו ונתנו לוויאריאל להשתלט".

ההולנדי הוסיף: "בכל זאת שיחקנו מחצית שלמה עם 10 שחקנים מול מכבי חיפה ביום ראשון. קשה מאוד להיות חד כשאתה עייף. עשיתי חילופים כדי לרענן. אנחנו חייבים להשתפר ממשחק למשחק בלהיות מפוקסים ולשלוט בכדור אבל זה יגיע".

על הקהל: "אני חייב להודות להם שנתנו לנו תמיכה מדהימה גם מול חיפה וגם הערב".

על המשחק הבא: "ביום ראשון מצפה לנו אשקלון שעשתה לנו חיים קשים בעונה שעברה. בעיניי זה המשחק הכי קשה מהשלוש. בלי האנרגיות של הבית, מול יריבה טובה, אבל נהיה חייבים לעשות את ההסתגלות ולהשיג את שלוש הנקודות".


קרויף ובן חיים: "הקהל נתן לנו תמיכה מדהימה" (דני מרון)

טל בן חיים סיכם בנימה צינית את המשחק: "רגשות מעורבים. מצד אחד אנחנו שמחים בכל משחק שאנחנו לא סופגים. מצד שני, מישהו קיבל כרטיס אדום ביום ראשון מול מכבי חיפה ובגלל ששיחקנו בעשרה שחקנים היינו עייפים אני בטוח שאם נמשיך לתת את ה-100 אחוז גם השערים יגיעו. מגיע לקהל הזה , הוא היה פשוט חוויה".

על הסיכויים לעלות לשלב ה-32: "אנחנו כרגע רק במשחק השני. כמובן שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה בפראג. היו לנו מספיק מצבים כדי לכבוש, אבל עדיין יש עוד מספיק משחקים כדי לכבוש ולצבור נקודות".

על המשחק הבא: "אשקלון קבוצה מצוינת, כך שאנחנו מתכוננים למשחק הזה בשיא הרצינות. מבחינתנו זה המשחק הכי חשוב כרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי