מונטלה: עדיין לא יודע להתאים את המכנסיים לגרביים

וינצ'נזו מונטלה
וינצ'נזו מונטלה | Getty

למרות שמעמדו מתערער נשמע מאמן מילאן מבודח במסע"ת לקראת א.א.ק בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ספורט3): "היינו שווים נקודה בשני ההפסדים האחרונים שלנו, צריכים להיות פשוט יותר קשוחים"

(גודל טקסט)

מילאן נמצאת בלחץ גדול אחרי הפתיחה החלשה בסריה A (שלושה הפסדים רצופים ומקום 10 בלבד אחרי שמונה מחזורים) אבל המאמן ויצ'נזו מונטלה נראה בטוח בעצמו במהלך המסע"ת לקראת המשחק מחר (חמישי, 22:05, שידור ישיר בספורט3)  בבית מול א.א.ק אתונה ואפילו מעט מבודח: "הכינו לי בקיץ מלתחה יפה מאוד, אבל אני עוד לא יודע איך להתאים את זוגות הגרביים למכנסיים הנכונים".

מילאן הפסידה ב"דרבי דה לה מאדונינה" ביום ראשון לאינטר 3:2 משלושער של מאורו איקרדי, אבל למעשה היתה ראויה לפחות לנקודה אחרי שגילתה משחק מצוין, אבל לא היה חלוץ שיממש את ההתקפות שלה. "בשני המשחקים האחרונים היינו זכאים לפחות לשתי תוצאות תיקו. אני חושב שדווקא אחרי ההפסדים האלה זה עוזר לי לקבוע את ההרכב הנכון. אנחנו צריכים להיות פשוט יותר קשוחים".

על א.א.ק אתונה: "אנחנו ראשונים עם שני ניצחונות ורוצים לנצח ולהיות ראשונים אחרי סיבוב ראשון. היריבה דינאמית ויכולה לשחק בכמה צורות עם 3 או 4 בהגנה". מונטלה הראשון להודות שמילאן עוד רחוקה מיכולצה: "כולם מדברים על המחצית השנייה המצויינת שהיתה לנו נגד אינטר, אבל במחצית הראשונה בעטנו רק פעם אחת לשער".

על החלוץ הצעיר פטריק קוטרונה:  "בעונה שעברה היו לו מעט קשיים אבל הוא מאוד התקדם. היכולת שלו העונה וגם במחצית השנייה מול אינטר מסבה לנו הנאה רבה. הוא היה ההימור שלנו מתחילת העונה. הבעיה שאנחנו צריכים גם להשתפר בהגנה".


קוטרונה חוגג שער. ההימור של מילאן העונה (Getty)

קוטרונה עצמו נכח לצד מונטלה והוכיח שהוא יודע מאיזסה צד החמאה מרוחה. "אני עדיין  לא מרגיש את הלחץ במילאן", אמר החלוץ בן ה-19, "האמת שבקיץ לא האמנתי שאשחק כל כך הרבה. אני מתאמן חזק ועושה כאב למאמן, אבל הוא קובע הכל בקבוצה. בונוצ'י? הוא המנהיג שלנו ובעיקר מנהיג של הצעירים".

".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי