בקזחסטן מרוצים: "מכבי תל אביב חוששת מהדשא הסינטטי"

המגרש באסטנה
המגרש באסטנה | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

באתר "ספורט" המקומי הסיקו מסקנות בגלל כתבה על הדשא הסינטטי באתר הרשמי של הצהובים. גם מאמן נבחרת קזחסטן לשעבר הצטרף לחגיגה: "המשטח והאוהדים יעזרו, מאמין שננצח 1:3". ב-18:00 שידור ישיר בספורט1

(גודל טקסט)

אסטנה תשחק הערב (חמישי, 18:00, שידור ישיר בספורט1) נגד מכבי תל אביב על מגרש סינטטי שלא מוכר לצהובים. באתר "ספורט" הקזחי התלהבו מכתבה שפרסם אתר מכבי תל אביב על כר הדשא הסינטטי, בו חוו מומחים את דעתם על המגרש. הקזחים מרוצים מאוד מהכתבה וציינו: "במכבי תל אביב חוששים מכר הדשא, בגלל שהכדור קופץ ב-28 אחוז גבוה יותר ולכן המשחק מהיר יותר. הם רוצים להרדים אותנו, אבל ייתקלו בקשיים רבים לנצח".

מאמן הכדורגל הקזחי אלמס קולשינבייב, שאימן גם את הנבחרת, אמר: "ההישגים של אסטנה עד כה והמצב שלה בבית, מחייבים את הקבוצה לניצחון בלבד על מכבי ת"א. תיקו וברור שהפסד ימעיט מסיכויינו לעלות לשב הנוקאאוט". הקבוצה סיימה ב-1:1 עם סלביה פראג והפסידה לויאריאל 3:1.

המאמן הוסיף: "המשטח הסינטטי והאוהדים ביציע ידחפו את שחקני אסטנה לניצחון ראשון בבית. מכבי ת"א תתקשה לשחק על כר הסינטטי, בגלל שרוב המגרשים באירופה הם דשא טבעי. אני מאמין שננצח 1:2 או 1:3".

גם קשרה לשעבר של ספרטק מוסקבה, יבגני לובצ'ב, סבור שאסטנה תנצח: "הגורם המכריע במשחק היום יהיה כר הדשא הסינטטי. אנחנו צריכים לשחק אגרסיבי והתקפי".

אלירן עטר. ישתיק את הקזחים? (מכבי ת
אלירן עטר. ישתיק את הקזחים? (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

אוהדי אסטנה קיבלו בונוס כדי להגיע לעודד את הקבוצה. הם אירגנו הסעות בחינם לאוהדים כדי לאפשר להם להגיע לאיצטדיון.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי