אברטון הודיעה: האוהד שהתפרע מול ליון יורחק לתמיד

שחקני אברטון וליון
שחקני אברטון וליון | AFP

במהלך ההפסד 2:1 של הטופיס פרץ אדם מיציעי גודיסון וניסה להכות באגרופיו את שוער האורחים ובמועדון הגיבו מיד. קומאן הודה לראשונה: "ייתכן שביום ראשון כבר לא אהיה המאמן". צפו במהומות

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
אברטון החליטה להגיב בחומרה על האירוע במהלך המשחק בגודיסון פארק מול ליון 2:1 במחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית בו פרץ אוהד עם ילד על הידיים וניסה לתקוף באגרופיו של שוער האורחים אנתוני לופס. "נציגי המועדון בחנו את הצילומים מהתקרית. זיהינו אדם אחד ונגדו יינקטו צעדים", נאמר בהודעה הרשמית של הטופיס בצהריים (שישי), "האדם הזה לא יוכל להיכנס יותר למשחקים של הקבוצה. כמו כן תוגש נגדו תלונה למשטרת מרסיסייד".



https://t.co/6JLvYyd2kH

— Everton (@Everton) October 20, 2017


הרוחות התלהטו ועברו מכר הדשא ליציכים בדקה ה-64 אחרי שהבלם אשלי וויליאמס דחף את לופס אל עבר שלטי הפרסום ומשום מה לא קיבל את הכרטיס האדום. "הסאן" כתב: "ליל הבלהות בגודיסון פארק", ב"דיילי מייל" סיפרו על מחזות מבישים לכדורגל האנגלי ודיווחו שאופ"א צפויה להעניש בחומרה את אברטון.




לאחר המשחק הודה המאמן רונלד קומאן בפעם הראשונה: "אני עשוי להיות מפוטר. ייתכן שביום ראשון אחרי המשחק נגד ארסנל לא אהיה יותר מאמן אברטון. זה כמו גמר גביע עבורנו. אם הקבוצה לא מנצחת (שני ניצחונות בלבד ב-12 משחקים, י.ז) ולא מראה את היכולת שלה למרות הפוטנציאל שלה אז המנג'ר תמיד אשם. אני חזק, אבל ההחלטה הסופית היא של ההנהלה וזה כבר לא בידיים שלי".


קומאן דווקא הגן על שחקנו ותקף את השופט: "וויליאמס שחקן שאוהב לנצח ולא יכול להתמודד עם התסכול. השופט לא הגיב למרות כל ההצגות של שחקני ליון על המגרש, הוא רק הוסיף לתסכול. היו לנו שלושה חילופים בתוספת הזמן, מכות שארכו שתי דקות ושחקני ליון נפצעו לפחות שמונה פעמים במשחק והוא הוסיף רק חמש דקות".


An Everton fan with a child in one arm throwing punches with the other. Beautiful. pic.twitter.com/aVjt6GHzd6

— Mootaz Chehade (@MHChehade) October 19, 2017




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי