אובידיו הובאן: "לא מציע לברק בכר לשחק על תיקו"

הובאן
הובאן | דני מרון

קשר קלוז' ורומניה, שנפרד הקיץ מהפועל באר שבע אחרי שלוש שנים מוצלחות, שוחח עם חיים זלקאי, נציגנו בבוקרשט, לקראת המשחק מול סטיאווה: "אעשה כל מאמץ להגיע בשביל החברים והאוהדים" (חמישי, 22:00 בספורט2)

(גודל טקסט)

אובידיו הובאן יחזיק ביום חמישי אצבעות לאדומים מארץ הקודש. קשרה לשעבר של הפועל באר שבע, שהיה שותף לשתי האליפויות האחרונות, עדיין לא יודע אם יוכל לצפות בברדה ובמליקסון בגודל טבעי כשהם מתנועעים באינטרנאציונאל ארנה מול סטיאווה בוקרשט (חמישי, 22:00 בספורט2), וסביר להניח שהוא יסתפק בצפייה בטלוויזיה.

עניינים של מחוייביות לעבודה, מזג אוויר סוער ומרחק עלולים להשאיר אותו בבית, בעיר קלוז' בירתה של טרנסליבניה. "רק היום (רביעי) אדע באופן סופי אם אגיע למשחק", אומר הובאן בראיון מיוחד לספורט1 ומעריב-השבוע. "קודם עליי לדבר עם המאמן (דן פטרסקו, ח.ז), ואם שום דבר לא יתנגש עם התכנית המקצועית, אעשה כל מאמץ לראות את החברים מהקבוצה ואת האוהדים שהם כמו משפחה בשבילי. כמו שהם רוצים לראות אותי, גם אני רוצה לראות אותם. הלוואי שהייתי יכול לשבת איתם ביציע ולעודד יחד איתם. אם לא אצליח להגיע, אתמוך בהם מהבית. תמיד באר שבע תישאר בלבי".

הקפיצה מקלוז' לבוקרשט היא סיפור מסובך. שש-שבע שעות נסיעה ברכב או שעה באוויר בטיסה פנימית. "סוער פה מאוד מבחינת מזג האוויר, קור אימים. אפס מעלות. טיסות מתבטלות, בכל שעה דברים משתנים", מוסיף הקשר הרומני בנימה מתנצלת.


הובאן. מקווה לתמוך מחר באקסית מהיציע (דני מרון)

ערב המשחק הראשון בין האלופה הישראלית לסגנית אלופת רומניה, ומוליכת הליגה כרגע, שפע אובידיו אופטימיות באשר לסיכוייה של באר שבע להשאיר את הנקודות בטרנר. גם אתמול, למרות ההפסד במחזור הקודם, הבהיר הובאן: "לדעתי באר שבע קבוצה יותר טובה מסטיאווה ויכולה לנצח אותה בבוקרשט. אני לא מציע לבכר להסתפק בתיקו, חלוקת נקודות תשרת את האינטרסים של סטיאווה".

על תחזיתו שלא התממשה לפני שבועיים אמר מספר 12 לב אדום (ספרתו בקלוז' היא 28, בנבחרת הוא מספר 5): "במשחק הראשון ב"ש הייתה עדיפה, אבל סבלה מחוסר מזל ומקיפוח מצד השופט ההולנדי. הגיע 'לנו' פנדל שלא נשרק. המשחק הזה שייך להיסטוריה וביום חמישי אפשר להשיג תוצאה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי