"סקאוטים של הקבוצות הגדולות באירופה יגיעו למשחק של ב"ש"

אוהדי סטיאווה בוקרשט
אוהדי סטיאווה בוקרשט | טוויטר

ג'יג' בקאלי, הבעלים של סטיאווה בוקרשט, טוען שנציגים של המועדונים הגדולים ביבשת יהיו ביציע (22:00, ספורט2). האוהדים הרומנים מתנפלים על הכרטיסים, המשטרה בכוננות גבוהה

(גודל טקסט)

סטיאווה בוקרשט מוכנה למשחק הערב (חמישי, 22:00, ספורט2) מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית.

מנג'ר הקבוצה הרומנית מיחאי סטויקה הודיע שנמכרו כבר 21 אלף כרטיסים למשחק בארנה נציונאלה. המשטרה הודיעה שצפויים עומסי תנועה כבדים והיא מתכוונת לסגור את כל הכבישים הסמוכים לאצטדיון.

הבעלים הצבעוני ג'יג'י בקאלי אמר: "אני שמח שהמאמן ניקולאי דיקה ביצע את מה שביקשתי ממנו לעשות במשחק האחרון. לקראת המשחק מול באר שבע אמרתי לו: "אני אכבד כל החלטה שלך, אבל אני רק רוצה שתדאג לכך שדניס אליבק ישחק". דיקה מעוניין לפתוח עם החלוץ הארלם גנוהרה (כבש בטרנר), אבל מעניין לראות איך הוא יתמודד עם הדרישות של הבעלים".

בתוך כך, שחקני הפועל באר שבע צריכים לשים לב. על פי בקאלי, ביציע יהיו סקאוטים של קבוצות בכירות ביבשת: "שלוש קבוצות יגיעו לראות את דניס אליבק ועוד שתיים לראות את דניס מאן ופלורינל קומאן. מדובר במועדונים גדולים, בין 10-15 הקבוצות הטובות באירופה. הבהרתי שמאן וקומאן לא למכירה".

המגן הסרבי בוגדן פלאניץ' ייעדר בשל פציעה ויונוץ לריה צפוי לפתוח במקומו. גם מרקו מומצ'ילוביץ' עשוי לעלות בהרכב.

אוהדי סטיאווה. מתנפלים על הכרטיסים לקראת ב
אוהדי סטיאווה. מתנפלים על הכרטיסים לקראת ב"ש (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי