קרויף: השחקנים זקוקים לקהל, מכבי תל אביב זה יותר ממשחק אחד

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן הצהובים דיבר לקראת המשחק מול סלביה פראג (חמישי, 22:05, ספורט1) ולא שכח את המנהלת: "תודה ששיבצו אותנו לשעה מגוחכת". המנהלת הגיבה: "בספרד ובאנגליה משחקים בשעה הזו"

(גודל טקסט)
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (חמישי, 22:05, שידור ישיר בספורט1) במסגרת המחזור החמישי של הליגה האירופית. הצהובים איבדו סיכוי לעלות לשלב הבא אך ההולנדי נחוש: "התחרות גמורה, אבל יש לנו הרבה על מה לשחק גם אם לא על עלייה".


העומס והפצועים: "יש לנו ארבעה משחקים בתשעה ימים, זה הרבה. יש כמה שחקנים שחוזרים אבל עדיין לא כשירים ל-90 דקות. כשכולם יהיו כשירים תהיה תחרות בריאה והרמה תעלה. לפחות למשחק מחר, אין תירוץ של עייפות".

 



המשחק הקרוב: 
"בכדורגל המשחק הבא הוא הכי חשוב, למרות שאין לנו סיכוי לעלות לשלב הבא באירופה. מחר נעלה את הקבוצה הטובה ביותר תחת הנסיבות. כמובן שבזכות למנהלת הליגה שיש לנו אחר כך משחק בעכו בגביע הטוטו ואז משחק ליגה ביום שבת ב-16:00, שזו שעה מגוחכת אם משחקים ארבעה משחקים בתשעה ימים. אני רוצה להודות לכולם על כך, אבל זה לא משנה כרגע, אנחנו צריכים להתמקד במחר".




קרויף. מתכוון לעלות בהרכב חזק (מכבי תל אביב, רשמי)


האמירות שלו אחרי ההפסד למכבי נתניה: "אני חושב שזה הוגן להגיד שהכנתי סגל כדי שיצברו דקות ולא כדי לנצח. כמובן שבתקשורת ניצלו את זה למטרות שלהם, אבל הרגשתי צורך להבהיר את זה. ידענו שזה חלק מהסיכון במשחק כזה וזאת האחריות שלי".


אייל גולסה: "הוא יהיה בסגל, אבל מוקדם בשבילו לפתוח, במיוחד אחרי מה שראינו פעם קודמת כשהיה פצוע וחזר. ניתן לו לחזור בהדרגה לקבוצה כי הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו".



האוהדים:
"זה חשוב להחזיר את החיבור בין האוהדים לקבוצה. מכבי תל אביב כבר מחוץ לתחרות, אבל מכבי תל אביב זה יותר ממשחק אחד וצריכים לתמוך בה תמיד. במשחק האחרון היה לנו סיכוי להבקיע כמה שערים ולא עשינו את זה. מחר תהיה לנו הזדמנות לשפר את זה".




גולסה. יחזור לסגל (עדי אבישי)



הבלם טל בן חיים הוסיף: "כבר רגילים בשנים האחרונות לשחק בימי חמישי וראשון ככה שזה לא חדש. הפגרה באה לנו בזמן טוב לאגור כוחות, דבר שלא יכולנו לעשות בקיץ, במיוחד שחקני הנבחרות. המשחק לא תקוע לנו, זה משחק בליגה האירופית שכל אחד רוצה לשחק ולתקן את הרושם. נגד אסטנה שיחקנו יוצא מן הכלל והחמצנו הזדמנויות לכבוש ארבעה-חמישה שערים ואיבדנו סיכוי לעלות, אבל המשחק יכול לתקן את הרושם ולהכין אותנו לקראת יום ראשון".


הקהל: "אנחנו יודעים שהקהל מאוכזב מהמשחקים האחרונים והיכולת. נעשה הכל וכל מי שיעלה למגרש ייתן את כל כולו כדי להחזיר את החיבור שיש לנו עם הקהל ולהציג יכולת טובה לקראת יום ראשון, שזה הדבר הכי חשוב".



הפציעות בסגל: "אני לא חושב שזה תירוץ. אם מסתכלים על הפצועים זה 50 אחוז מההרכב, אבל כמובן שעם הסגל הקיים מכבי תל אביב צריכה להשיג יכולת טובה יותר. עבדנו על זה בפגרה אחרי שלא היה לנו יותר מדי מן לזה בקיץ. עכשיו היו אימונים טובים וכל אחד הבין מה נדרש ממנו ואני משוכנע שנראה מכבי תל אביב טובה יותר בהמשך".




הצהובים יחזירו את אמון הקהל? (דני מרון)


היכולת: "במשחקים האחרונים קיבלנו מספר שערים לא אופייניים לנו אז אי אפשר להגיד שרק ההתקפה לא כבשה. כל הקבוצה צריכה להשתתף בהתקפה ובהגנה ואני מקווה מאוד שנראה שיפור כבר מחר וניקח את זה ליום ראשון".


לסלביה פראג עוד נשאר סיכוי לעלות לשלב הבא והמאמן ירוסלב שילהבי אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לנצח כדי לפחות להיצמד לאסטנה. מאמין שנצליח והמשחק האחרון מול אסטנה יקבע הכל. שחקני מכבי תל אביב מהירים והתקפיים. למרות שהם מחוץ למונה הם ירצו לתת משחק טוב בבית. הם אמנם לא שיחקו מאז השביעי בנובמבר, אבל לא חושב שזה יפגע במשחק. היינו אפקטיביים בשני המשחקים האחרונים אז אני מאמין שנוכל להבקיע ולנסות לנצח. קובאר סיפר לי דברים ואשתמש בכך, אנחנו רוצים לנצח". יאן סיקורה ורוסלן רוטאנה הפצועים לא טסו לישראל, כמו גם יאן בוז'יל המושעה.


המאמן גם התייחס למצבו של טל בן חיים ביריבה העירונית ספרטה: "הוא שחקן טוב, אבל כנראה שנחוץ לו עוד זמן להתאקלם כדי להצליח כי הוא לא משחק הרבה כרגע".

Tisková konference před utkáním s @MaccabiTLVFC v plném proudu! #uel#macslapic.twitter.com/BkCjBiIVn1

— SK Slavia Praha (@slaviaofficial) November 22, 2017


השוער פרמיסל קובאר, אקס הפועל חיפה, אמר במסיבת העיתונאים הערב בנתניה: "אשתי נפגשת עם חברים מתקופתנו בישראל וגם אליי התקשרו המון אנשים מאז שהגענו. אני יודע שהפועל חיפה מוליכה את הטבלה ומאחל לה בהצלחה. אם אשחק מחר? זה כבר תלוי במאמן, הכי חשוב שננצח, מאמין באפשרות שנעשה זאת". 


הרכבים משוערים
מכבי תל אביב:
 פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין. טל בן חיים. ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אבי ריקן, כריסטיאן באטוקיו, ניק בלקמן (אור דסה), אלירן עטר, וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד).


סלביה פראג: פרמיסל קובאר, מיכאל פרידריך, יאקוב יוגאס, סימון דלי, אדוארד סובול, תומאש סוצ'ק, ירומיר זמרהאל, יוזף הושבאוור, דאני (יאקוב הרומאדה), מירוסלב סטוך, תומאש נסיד.


המנהלת הגיבה: "משחקים בשעה הזו גם בספרד ובאנגליה"

מהמנהלת נמסר בתגובה לדברים: "ג'ורדי קרויף צודק שיש עומס מסוים על הקבוצה שלו שמשחקת באירופה, בליגה ובחצי גמר גביע הטוטו, אבל כיוון שהמגרש בפ"ת לא יכול לארח העברנו את המשחק לאצטדיון בעכו. בנוגע לשעה (16:00), זו שעה שמשחקים בה בספרד, באנגליה ועוד מדינות. אין מניעה שגם מכבי ת"א תשחק בשעה הזו".


גורם במנהלת התייחס גם הוא לטענות של קרויף על שעת המשחק: "אם המשחק היה עובר ארבע שעות מאוחר יותר זה כן היה בסדר מבחינתו. עכשיו לא קיץ, אין חום כבד ואין בעיה לשחק בשעה שנקבעה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי