מילאן צריכה ניצחון, סטיאווה תעזור להפועל באר שבע?

שחקני מילאן
שחקני מילאן | AFP

הרוסונרי יארחו את אוסטריה וינה ויקוו לעלות לשלב הבא, הרומנים ישחקו נגד פלזן במשחק קריטי לאלופה הישראלית. וגם: ארסנל מגיעה לקלן בתקווה להימנע ממהומות ודאבור צריך נקודה (שידורים ישירים בספורט1/2/3/4)

(גודל טקסט)
שני מחזורים לסיום הליגה האירופית יעלו עוד מספר קבוצות לשלב 32 הגדולות, מלבד אלו שכבר הבטיחו מקומם בסיבוב הקודם כמו ארסנל, ליון, זניט, דינמו קייב ולאציו. מלבד המשחקים של הישראליות, ייערכו מחר (חמישי) שאר המשחקים במסגרת המחזור.



בית 1
אסטנה – ויאריאל (18:00, ספורט3)
"הצוללת הצהובה" מחפשת ניצחון חוץ כדי לעלות לשלב הבא. בליגה סיימה בתיקו מכובד ב"סאן מאמס" 1:1 נגד בילבאו. היא עדיין מדורגת שישית בליגה עם המאמן החדש חאבי קאייחה. מאז התיקו 0:0 בנתניה רשמה הקבוצה רק הפסד אחד בתשעה משחקים. האם ויאריאל יכולה לסגור מעגל? אסטנה בלתי מנוצחת 17 משחקים בבית מאז הפסידה לויאריאל בפעם הקודמת שהם נפגשו אצלה 3:0.


בית 2
שקנדרבאו – דינמו קייב (22:05)
לאלבנים יש עדיין סיכוי למקום שני אם ינצחו והאוקראינים, שכבר הבטיחו את עלייתם, היו הראשונים לעשות זאת בסיבוב הקודם. במשחק הראשון ניצחו האוקראינים 1:3. במשחק השני בבית פרטיזן בלגרד תארח את יאנג בויז.


אוהדי אסטנה. לא רגילים להפסיד בבית
אוהדי אסטנה. לא רגילים להפסיד בבית (AFP)


בית 3
לודוגורץ – בשקאשהיר (22:05)
שתי הקבוצות סיימו ב-0:0 במשחק הראשון וניצחון של הבולגרים יעלה אותם לשלב הבא. הקבוצה מקדימה את צסק"א סופיה בארבע נקודות למרות שהפסידה 2:1 במשחק העונה בליגה הבולגרית לפני הפגרה. דימיטר דימיטרוב מאמן לודוגורץ הביע תקווה שבחר את הטקטיקה הנכונה למשחק: "הם קבוצה מאוד חזקה שניצחה את גלאטסראיי 1:5".


בראגה – הופנהיים (22:05, ספורט2)
ניצחון של בראגה יעלה אותה לשלב הבא. הופנהיים מאכזבת בבונדסליגה ובמפעל. בראגה ניצחה בגרמניה 1:2, אבל הופנהיים כבשה לפחות שער אחד בכל ששת משחקיה באירופה העונה. בהופנהיים יודעים שרק שני נצחונות יעלו אותם לשלב הבא: "אין יותר דיבורים על טקטיקה, אנחנו לפני שני גמרים".


בית 4
מילאן – אוסטריה וינה (22:05, ספורט3)
מילאן ניצחה במשחק הראשון באוסטריה 1:5, אבל אז עוד דיברו עליה כמועמדת להגיע לליגת האלופות בשנה הבאה. מילאן לא נוצחה העונה באירופה ותעלה לשלב הבא עם שלוש נקודות. אוסטריה וינה חייבת לפחות לעשות תוצאה דומה לא.א.ק אתונה כדי להישאר בחיים. מאמן מילאן, וינצ'נזו מונטלה, טען: "יש לנו את האקס פקטור כדי לעלות רמה בליגה ובאירופה. אם נבטיח את המקום הראשון גם יהיה לנו יותר שקט בליגה". במשחק השני בבית א.א.ק אתונה תארח את רייקה (22:00).


בית 5
אברטון – אטאלנטה (22:05)
במשחק הראשון ניצחו האיטלקים 0:3. הטופיז עוד לא התאוששו מהמשבר שלהם עם המנג'ר הזמני דיוויד אנסוורת' וסיימו ב-2:2 נגד קריסטל פאלאס במפגש תחתית. החדשות טובות: יאניק בולאסי חזר לאימונים אחרי יותר משנה. במשחק השני בבית תארח ליון את אפולון (22:05). הצרפתים צריכים תיקו לעלות לשלב הבא.


Your boy is back pic.twitter.com/QuvVgMcEJg#EFC#Buzzing

— Yannick Bolasie (@YannickBolasie) 22 בנובמבר 2017

בית 6
לוקומוטיב מוסקבה – פ.צ. קופנהאגן (20:00)
הדנים ניצחו כבר במוסקבה בשלב הבתים של גביע אופ"א ב-2007/8. ניצחון נוסף והקבוצה של סטאלה סולבקן תעלה לשלב הבא. במשחק השני בבית תארח שריף טיראספול את זלין (22:05). שריף תעלה אם תנצח ולוקומוטיב תאבד נקודות.


בית 7
ויקטוריה פלזן – סטיאווה בוקרשט (20:00, ספורט4)
למשחק תהיה השפעה על הגורל של הפועל באר שבע. אם סטיאווה, שכבר עלתה, תנצח, הרי שלבאר שבע יהיה סיכוי לעלות אם תשיג תוצאה טובה נגד לוגאנו. פלזן ניצחה שלושה משחקי בית באירופה העונה. היא עדיין בלתי מנוצחת בליגה עם 14 נצחונות מתחילת העונה. בליגה ספגה סטיאווה הפסד ליאשי 1:0 ואיבדה את המקום הראשון.


בית 8
קלן – ארסנל (20:00, ספורט3)
התותחנים כבר עלו וקלן אחרונה בבית המוקדם ואחרונה בליגה. מצב מדהים אחרי עונה מצוינת בשנה שעברה. הניצחון במשחק הקודם על באטה בוריסוב 2:5 נותן תקווה למאמן פטר שטוגר לגבי עלייה. הם מקווים שהתוצאה מ-1971 מול ארסנל תחזור, אז קלן ניצחה 0:1. במשחק הראשון בין הקבוצות באמירויות היו מהומות והמשחק עוכב בגלל כמות האוהדים הגרמנים העצומה שפשטו על האיצטדיון. במשחק השני בבית תארח באטה בוריסוב את הכוכב האדום בלגרד (20:00). אם קלן לא תנצח והסרבים ינצחו הם יבטיחו עלייה לשלב הבא.


אוהדי קלן. הפעם יעצרו את עצמם?
אוהדי קלן. הפעם יעצרו את עצמם? (AFP)


בית 9
רד בול זלצבורג -גימראייש (20:00)
אם קוניאספור תאבד נקודות זלצבורג זקוקה לנקודה לעלות. מואנס דאבור יכבוש שוב? הוא כבש כבר 11 שערי ליגה וארבעה באירופה העונה. במשחק השני בבית תארח קוניאספור את מארסיי (22:00). הצרפתים זקוקים לניצחון לעלות.


בית 10
אתלטיק בילבאו – הרטה ברלין (20:00)
בילבאו לא ביכולת טובה, אבל ניצחה 7 מ-8 משחקי הבית האחרונים שלה באירופה. מאז 2009 בילבאו נכשלה רק פעם אחת בעלייה משלב הבתים בגביעי אירופה. לגרמנים היה איחור בהגעה לספרד אחרי שהמטוס בו היו אמורים לטוס התקלקל והם המריאו ארבע שעות לאחר מכן, דבר שהורס להם את תוכניות האימון. במשחק השני בבית תארח אוסטרסונד את זוריה (20:00). ניצחון לשבדים האלמונים והם בשלב הבא. הם לא הפסידו עדיין בחמישה משחקים.


בית 11
לאציו – ויטסה (20:00)
מו אלאך עזב ו-ויטסה הפסידה בליגה לכרונינגן 2:4. לאציו שעלתה ניצחה בסיבוב הקודם בהולנד 2:3. כדי להישאר בחיים ויטסה חייבת לנצח ושניס ו-ווארחם יסיימו בתיקו. במשחק השני בבית תארח ניס את זולטה וארחם (20:00). הצרפתים ניצחו בבלגיה 1:5 וסביר להניח שינצחו שוב ויעלו לשלב הבא.


רייכרט. לא צפוי לשחק גם הפעם
רייכרט. לא צפוי לשחק גם הפעם (AFP)


בית 12
רוזנבורג – ריאל סוסיאדד (20:00)
רוזנבורג זקוקה לשני נצחונות כדי שיהיה לה סיכוי לעלות. במשחק השני בבית תארח זניט סנט פטרסבורג את ורדאר (20:00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי