קרויף: נתרכז בליגה, מיכה: מביך קצת, נכשלנו בגדול

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

אחרי עוד הפסד בליגה האירופית, הפעם מול סלביה פראג, מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר: "נענשנו על כל טעות. חלק מהחילופים והשינויים שעשיתי היו מתוך מחשבה על המשחק ביום ראשון". מיכה: "רחוק מהיכולת שלי"

(גודל טקסט)
הקמפיין האירופי המביש של מכבי תל אביב נמשך הערב (חמישי) עם עוד הפסד. הפעם הצהובים נכנעו 2:0 לסלביה פראג, במחזור החמישי של שלב הבתים אל מול אוסקר גרסיה, שהגיע לבקר, ונוכחות דלילה ביציעים. אחרי שכבר הודחו במחזור הקודם, הצהובים של ג'ורדי קרויף ספגו הפסד שני מול הצ'כים, והם עדיין עם המאזן ההתקפי החלש ביותר בליגה האירופית. מכבי תל אביב עדיין לא כבשה שער זכות, היחידה במפעל, והיא בדרך לשיא שלילי בתולדות המפעל בתצורתו הנוכחית.


בדיוק כמו בכל המפגש, מלבד מול ויאריאל, ההגנה של קרויף קרסה ברגעי האמת. ג'וזף הושבאואר העניש פעמיים, עם שני שערים מבריקים מחוץ לרחבה, והותיר את הצהובים עם הפסד רביעי בשלב הבתים. במחזור הבא קרויף יתארח אצל ויאריאל במחזור הנעילה של שלב הבתים, בתקווה כי דווקא באל מדריגל היא תבקיע שער זכות. 



קרויף המתוסכל אמר בסיום: "ידענו לפני המשחק שכבר הודחנו. ניסינו להתמודד מול קבוצה טובה, ששיחקה בצורה טובה והייתה אגרסיבית. היינו ראויים לשער, כי יצרנו מצבים. האמת היא שחשוב שנתרכז בליגה. אני מבין את הביקורת, היה לנו בית נורא קשה".


על בצורת השערים: "הכדור לא נכנס לרשת בשבילנו, גם היום וגם מול אסטנה במשחק האחרון. נענשנו בצורה מידית על כל טעות שלנו. לספוג שער לפני המחצית זה תמיד רע. נתרכז בליגה, למזלנו יש מספר שחקנים שחזרו לסגל והוכיחו שהם יכולו לעשות את ההבדל. אני חושב שדור מיכה, שפתח אחרי חודשיים, תרם. גם ארון שוינפלד. אנחנו מודעים לכך שהם לא יהיו מוכנים להציג יכולת טובה כבר אחרי הפציעה. חלק מהחילופים והשינויים שעשינו היו חלק מהמחשבה לקראת המשחק ביום ראשון". 



מודאג. קרויף (דני מרון) 


דור מיכה הוסיף: "אנחנו מאוכזבים. הגיע לנו שער היום וגם מול אסטנה במשחק האחרון. נכשלנו בגדול. על הנייר, מי שרואה את המספרים זה קצת מביך קצת. אנחנו יכולים לדבר עד מחר על כמה שהיינו טובים והגיע לנו להבקיע. זה לא מכבי תל אביב שאנחנו והקהל שלנו רוצים לראות. נצטרך לתת את כל מה שיש לנו. אני רחוק מאוד מהיכולת שאני רוצה להציג, אבל אני שמח שאני חוזר לכושר. אני מאושר שיש עוד שחקנים שחוזרים לכושר". 

We gave our all in front of our supporters. Thanks for creating such great atmospheres during our European games. #YallaMaccabipic.twitter.com/AB0QPd3SJa

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) November 23, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי