דסה: היו אפילו ספקולציות על פרישה, חזרתי לסגל

מכבי תל אביב חימום
מכבי תל אביב חימום | דני מרון

מגן מכבי תל אביב, שנמצא עם הצהובים בספרד, פרסם סרטון וכתב: "רוצה להודות לכל מי שליווה אותי". 20:00, ישיר בספורט1: סגנית האלופה מול ויאריאל, בקבוצה לא רוצים לסיים את הקמפיין האירופי ללא שער זכות

(גודל טקסט)
במכבי תל אביב יודעים טוב מאוד שהמשחק הערב (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1) מול ויאריאל במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית, זו ההזדמנות האחרונה לצאת עם תוצאה מכובדת לאחר קמפיין כושל.


למרות שהסיכוי להעפיל לשלב הבא לא קיים, כ-1,000 אוהדים צהובים הגיעו לספרד ויהיו באצטדיון. ג'ורדי קרויף קיים אספת שחקנים רגועה וממוקדת מאוד במשחק. במכבי תל אביב יודעים שמבין שחקני ההרכב רק מאנו טריגרוס ופאבלו פורנאלס אמורים לפתוח, והם לא יצטרכו להתעסק עם קרלוס באקה, סדריק בקאמבו, רובן סמדו ומריו גספאר, שמתכוננים למשחק הליגה מול ברצלונה ביום ראשון.



אוהדי מכבי תל אביב ביקשו מהשחקנים לשמור על כבוד המועדון ולהבקיע לפחות שער אחד, כדי שהקבוצה לא תהיה היחידה באירופה שלא כבשה שער בשלב הבתים. גם קרויף אמר במסיבת העיתונאים אתמול שהקבוצה רוצה לסיים את דרכה באירופה עם הרגשה טובה.


 

אחרי ארבעה וחצי חודשים של היעדרות עקב פציעה לא פשוטה , ארבעה חודשים של עשרות טיפולים בארץ ובחו"ל עבודה קשה וסזיפית מסביב לשעון עם המון עליות וירידות ואפילו ספקולציות כאלו ואחרות על פרישה, אני חוזר לראשונה לסגל הקבוצה. רוצה להודות לכל הרופאים והמאמנים שליוו אותי בדרך על המקצוענות,ההשקעה וההתמסרות לשיקום בכדי להחזיר אותי חזק יותר ורעב עוד יותר! אז הנה טעימה קטנה ( מאוד) ממה שהיה: ותודה ענקית ל @idan_p

A post shared by •snapchat: elidasa2• (@eli_dasa2) on



בשיחות שקיימו השחקנים בינם ובין עצמם הם טוענים שההרכב השני של ויאריאל יכול להצליח בליגת העל בישראל, ואין כוונה להקל בהם ראש. "האפשרות שיהיו אנשים שישמחו לאיד אם לא נבקיע מדרבנת אותנו. אנחנו רוצים לנצח את ויאריאל לא משנה מי יהיה בהרכב", אמרו במועדון.


ג'ורדי קרויף. רוצה לסיים את הקמפיין עם הרגשה טובה (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. רוצה לסיים את הקמפיין עם הרגשה טובה (דני מרון)


המאמן ההולנדי אמר כי ישחק עם ההרכב החזק ביותר, מה שאומר שקרויף לא ישמור את השחקנים החזקים למשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שני (21:00). במועדון טוענים שכל שחקן שהמריא לספרד הוא שחקן הרכב ראשון, ואף אחד לא צריך להיות מופתע.


בנושא אחר, החלטתו של מיץ' גולדהאר לגבי הגעתם של שחקני רכש בחלון העברות בינואר תתקבל בתוך עשרה ימים, כשהתוצאות במשחקי הליגה נגד פתח תקווה ובית"ר ירושלים, וגמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ישפיעו על החלטתו של הקנדי לגבי הגעתם של ליאור רפאלוב ואלמוג כהן לקבוצה. "פער של 10 נקודות מהמקום הראשון בעקבות שלושת משחקים הליגה הקרובים יצנן את ההתלהבות בשיחות בין קנדה לקריית שלום", אמרו במועדון.


גולדהאר וקרויף. מתי ידברו על רכש? (עדי אבישי)
גולדהאר וקרויף. מתי ידברו על רכש? (עדי אבישי)


נכון להיום לא התקיימה שיחה בנושא בין גולדהאר לקרויף בנושא הרכש, והמהלכים עוברים בין המנכ"ל בן מנספורד לג'ק אנגלידיס וקנדה.


בנושא אחר. אלי דסה, ששב לסגל של מכבי תל אביב לאחר תקופה ארוכה ונמצא עם חבריו בספרד, פרסום סרטון בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "היו אפילו ספקולציות כאלה ואחרות על פרישה, אני חוזר לראשונה לסגל הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי