צפו בתקציר: ביברס נאתכו וצסק"א עלו לשמינית הגמר

נאתכן
נאתכו | AFP

הקשר הישראלי הנדס את השער של דזאגוייב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וזה הספיק ל-0:1 בבית על פרטיזן ולכרטיס הנכסף לשלב הבא. אוהדי הקבוצה הודו לביברס בציוץ מפרגן במיוחד

(גודל טקסט)
צסק"א מוסקבה, שהודחה משלב הבתים של ליגת האלופות, טיפסה לשמינית גמר הליגה האירופית לאחר שגברה 0:1 בבית על פרטיזן בלגרד, תוצאה שהספיקה לה אחרי שסיימה ב-0:0 את המשחק הראשון בסרביה.


ביברס נאתכו פתח, היה שותף לשער הראשון והשלים 90 דקות. הקשר הישראלי שלח מסירת עומק גאונית בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לעברו של קונסטנטין קוצ'ייב על קו שמאל, הקשר המשיך בכדור רוחב לעבר תיבת החמש כשהוא לא מותיר לאלן דזוגייב אלא לגלגל מקרוב פנימה.



בניגוד למחצית הראשונה שהיתה בשליטה מלאה של הרוסים, הרי שבשנייה היו אלה הסרבים שהיו מסוכנים יותר והגיעו לשתי הזדמנויות נהדרות להשוות אלא שאלכסנדר פאסיץ ואל פארוד בן נבוהאנה לא ידעו לשים את הכדור בשער ולהעלות את קבוצתם לשמינית הגמר.



עוד ערב מוצלח. ביברס נאתכו בדרך לשמינית הגמר (AFP)


קבוצה מאוהדי צסק"א צייצה בסוף המשחק ובירכה את נאתכו. "היית הכי טוב על כר הדשא הערב ונלחמת על הדקה האחרונה. תודה רבה לך".


Bibras (@BibarsNatcho), you were, by far, the best player of the match today. Thanks for you amazing performance and incredible desire to fight till the last second! pic.twitter.com/flWzj5lxPM

— CSKA Fans Against Racism (@WeAreCSKA11) February 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי