צפו: דאבור הבקיע בניצחון זלצבורג, דורטמונד עלתה בקושי

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

הישראלי כבש בפעם ה-6 העונה באירופה, האוסטרים ניצחו 1:2 את סוסיאדד ועלו לשמינית. הגרמנים סחטו 1:1 מול אטאלנטה וניצחו 3:4 בסיכום, ארסנל הובכה בהרכב חסר מול אוסטרסונד בדרך ל-16 האחרונות. צפו בתקצירים

(גודל טקסט)
שלב 32 האחרונות בליגה האירופית הסתיים. אחרי החצי המוקדם של הערב, שהיה מלא באירועים, שערים ודרמות, הגיע החצי הרגוע יותר ובסופו מילאן, ארסנל, בילבאו, זלצבורג ומארסיי עלו, ואליהן הצטרפה אטאלנטה האיטלקית שהדהימה את דורטמונד.


בשבוע שעבר, בגרמניה, הצהובים-שחורים ניצחו 2:3 דרמטי מצמד של מישי בטשואיי, אבל הערב הם נכנעו בברגאמו 1:0 וסיימו את דרכם. מי שכן עלתה היא זלצבורג, שגברה על ריאל סוסיאדד כאשר את השער הראשון הבקיע נציג ישראלי נוסף במפעל, מואנס דאבור שכבש מקרוב אחרי תנועה אדירה לרחבה.




מילאן – לודוגורץ 0:1 (0:4 בסיכום המשחקים). לחצו כאן וצפו בתקציר

אחרי שג'נארו גאטוסו והרוסונרי טיילו במשחק הראשון בבולגריה, שער מהיר של פאביו בוריני בדקה ה-21 גמר את הסיפור וגרם למשחק להתנהל על מי מנוחות עד לסיומו.



בוריני והרוסונרי חוגגים עלייה לשמינית (AFP)


ארסנל – אוסטרסונד 2:1 (2:4 בסיכום). לחצו כאן וצפו בתקציר

ארסן ונגר הרשה לעצמו לערוך רוטציה רחבה מול השבדים אחרי 0:3 במשחק הראשון, אבל תוך שתי דקות אצטדיון האמירויות נכנס להלם מוחלט: קאלום צ'אמברס כבש שער עצמי בדקה ה-22, קן סמה הכפיל כעבור דקה עם סיבוב טוב וסיומת אדירה לפינה הרחוקה והסנסציה של אירופה ביתרון כפול על ארסנל. למזלם של המקומיים, סיאד קולאסינאץ' בדקה ה-47 נהנה מבישול של הקטור ביירין, קבע את תוצאת המשחק ובעיקר הוציא לאורחים את כל האוויר מהמפרשים.



ונגר מתקשה לעכל את הפיגור הכפול (AFP)


אטאלנטה – דורטמונד 1:1 (4:3 בסיכום). לחצו כאן וצפו בתקציר
זה כבר נראה היה שהאיטלקים בשלב 16 האחרונות הודות לשני שערי החוץ היקרים מגרמניה בשבוע שעבר, אלא שאז, בדקה ה-83, הצליח מרסל שמלצר לנצל טעות קשה של אטריט ברישה, השוער האלבני של אטאלנטה, שהדף למרכז הרחבה ספק בעיטה ספק מסירה של מרקו רויס. מישי בטשואיי לא הבקיע משחק שני ברציפות מאז הגיע מצ'לסי בהשאלה, אבל למזלו המגן שעלה מהספסל מחק את שערו של רפאל טולוי הברזילאי מהדקה ה-11. הצהובים-שחורים בקושי עשו זאת, אבל השיגו את הכרטיס לשמינית.



בטשואיי. לא הבקיע, אבל קבוצתו עלתה שלב (AFP)


זלצבורג – ריאל סוסיאדד 1:2 (3:4 בסיכום). לחצו כאן וצפו בתקציר

אחרי 2:2 נהדר בסוסיאדד, האוסטרים ניצחו בביתם ועלו שללב הבא. מואנס דאבור (90 דקות) יהיה גם הוא בשלב הבא, נציג ישראלי כמו גם ביברס נאתכו שעלה אתמול עם צסק"א מוסקבה, והרבה מהמניות על כך הולכות אליו אחרי שבדקה העשירית תנועה אדירה שלו לרחבה הסתיימה בנגיעה קלה וכדור ברשת. שער שישי לדאבור העונה באירופה ו-20 בכל המסגרות. ראול נבאס מסוסיאדד קבע שוויון בדקה ה-28, אבל הורחק בדקה ה-71 ושלוש דקות אחר כך כבש ולון ברישה מנקודת הפנדל.



דאבור. העונה המופלאה של הישראלי באוסטריה נמשכת (AFP)


אתלטיק בילבאו – ספרטק מוסקבה 2:1 (3:4 בסיכום)
הבאסקים עלו לשלב הבא אחרי ה-1:3 המשכנע ברוסיה בשבוע שעבר. הם אמנם הפסידו, אבל שערו של אצ'ייטה בדקה ה-57 הוריד את מפלס הלחץ והבטיח את מקומם בשלב הבא. לואיז אדריאנו בדקה ה-44 העלה את האורחים ליתרון, בדקה ה-85 כבש מלגארחו בצ'יפ. עוד לפני המשחק נרשמו מהומות קשות בעיר בין מחנות האוהדים, ולפי הדיווחים בספרד שוטר מקומי נפצע ותוך זמן קצר הלך לעולמו.


בראגה – מארסיי 0:1 (4:1 בסיכום)
מארסיי הביסה 0:3 את הפורטוגלים בביתה, הערב היא נכנעה 1:0 שלא שינה דבר. ריקרדו הורטה בדקה ה-31 כבש את השער היחיד במשחק, שהעניק למקומיים ניצחון של כבוד לפני ההדחה.

What a time to score your first-ever #UEL goal #UELpic.twitter.com/q8fojIBeSy

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) February 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי