נס מילאן: "אחרי הניצחון, ארסן ונגר הפך מ-ZERO ל-HERO"

ארסנל חוגגת
ארסנל חוגגת | Gettyimages

באנגליה חוגגים את הניצחון המזהיר 0:2 בסן סירו. המנג'ר הצרפתי: "שיחקנו עם הגב לקיר, חייבים להראות רוח קרב עד תום העונה". בונוצ'י: חלק מהשחקנים שלנו צעירים ופחדו מהם"

(גודל טקסט)
ארסן ונגר התחנן ערב המשחק לשחקני ארסנל להוציא את הקבוצה מהבוץ עם ניצחון ראשון אחרי ארבעה הפסדים רצופים והפעם הם שמעו בקולו ולמזלם נתקלו במילאן חלשה ממה שהתרגלנו לראות בשבועות האחרונים.


ארסנל ניצחה ב"סאן סירו" 0:2 וניצלה חוסר ניסיון ופיק ברכיים שאחז את הצעירים של מילאן ואת ג'נארו גאטוסו. לפי תקדים יובנטוס אי אפשר עדיין להפסיד את הרוסונרי, אבל המשימה שלהם בגומלין תהיה הרבה יותר קשה מה"הגברת הזקנה". "ונגר הפך מזירו לגיבור ב'סאן סירו' כשארסנל היממה את מילאן", כתב ה"דיילי מייל" שהוסיף: "עצה לוונגר. קח את ההופעה של הקבוצה שלך אתמול במילאנו, תכניס אותה לבקבוק ושלא תעיז לשפוך אף טיפה כי זו ארסנל האמיתית שאתה צריך לראות משחקת גם בליגה. זו הארסנל שיכולה לשמור אותך בתפקיד, הקבוצה שיכולה אולי להסתער על התואר של הליגה האירופית".




הניצחון של ונגר נתן לו אתמול הרבה אוויר לנשימה והוא אמר שהוא מאמין כי זו ארסנל האמיתית: "זה מה שרצינו לראות בארסנל.  בשלב כלשהו אתה צריך להגיב וגם לתת הופעה טובה ואת זה ראינו ב'סאן סירו'. אני מאמין שהתוצאה הזאת תעלה את הביטחון מעט כי כאשר אתה מפסיד שלושה משחקים בשישה ימים זה קשה מאוד. שיחקנו עם הגב לקיר. אנחנו חייבים להראות את רוח הקרב שלנו עד סיום העונה".


MIRROR SPORT: The San Heroes #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/7MCdrtFhtx

— Neil Henderson (@hendopolis) 8 במרץ 2018


מסוט אוזיל שכבש את השער השני חזר לעצמו עם ציון 8 ב"דיילי מייל" וארון ראמזי שהיה כוכב המשחק עם שער נוסף אמר: "זה לא קל לבוא לשחק בסאן סירו. הפסדתי כאן בעבר 4:0 ואני יודע על מה אני מדבר. עשינו הכנות טובות לצאת מהמעגל השלילי והראנו את זה היום".



מחטריאן. "ארסנל האמיתית" (Getty)


ג'נארו גאטוסו הודה שמילאן לא היתה בשיאה: "ביצענו הרבה טעויות וידענו שזה יהיה משחק קשה כי ארסנל היתה במשבר למרות שיש לה הרבה כשרונות. לא שיחקנו כקבוצה מאוחדת ולארסנל הגיע לנצח. כל פעם שהם תקפו זה היה מסוכן. לשחק בשלב הזה היה חדש להרבה מהשחקנים. ניסע לגומלין לתת את המיטב ובכדורגל אתה לעולם לא יכול לומר לעולם לא. אנחנו מילאן ועלינו לכבד את החולצה הזו. ונגר? ציפיתי ממנו לגישה כזו במשחק וזו הייתה טעות מצידנו לתת להם יותר מדי מרחב".


לאונרדו בונוצ'י אמר: "חלק משחקני מילאן פחדו מארסנל בגלל שיש לנו שחקנים צעירים. היינו יותר מדי עצבניים ויותר מדי נרגשים. אני מאמין שאם נשחק בלונדון עם אותה רוח קרב שהפגנו במחצית השנייה הכל אפשרי".


בתוך כך מנהל מילאן, מאסימו מיראבלי, אישר שהרוסונרי מעוניינים בפפה ריינה שוערה בן ה-35 של נאפולי לעונה הבאה והדבר מטיל ספק אם ג'יאנלואיג'י דונארומה יישאר בקבוצה. השוער בן ה-19 חתם על הארכת חוזה במילאן, אבל הקבוצה רוצה לשפר את מאזנה הכספי בגלל הפייר פליי הפיננסי וסוכנו מינו ראיולה המליץ לו לעזוב לאחת הגדולות באירופה בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי