ביברס נאתכו יפגוש את ארסנל, מואנס דאבור נגד לאציו

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | צסק"א מוסקבה, רשמי

הגרלות קשות לשני הישראלים במפעל השני בחשיבותו: הקשר של צסק"א יתמודד מול התותחנים, זלצבורג קיבלה את האיטלקית המסוכנת. עוד: אתלטיקו - ספורטינג, לייפציג - מארסיי

(גודל טקסט)

אחרי שנחשפו משחקי רבע גמר ליגת האלופות, וקיבלנו מפגשים מרתקים בין יובנטוס לריאל ובין ליברפול למנצ'סטר סיטי, בעוד מספר דקות תיערך בשוויי. גם הגרלת המפעל השני, הליגה האירופית.

כל אחת משמונה הקבוצות שהעפילו היא בעלת סיכוי לזכות בתואר. באופן מעניין, אין שתי נציגות מאותה מדינה – ברבע הגמר יירשמו הופעות של קבוצה רוסית, איטלקית, גרמנית, אוסטרית, צרפתית, אנגלית, פורטוגלית וספרדית. בפעם האחרונה שזה קרה, אלה היו בדיוק אותן שמונה מדינות.

הכדורים הראשונים שיצאו מהקערה קבעו שלייפציג תארח במשחק הראשון את מארסיי הצרפתית ותיסע לצרפת בגומלין. שתי הקבוצות בעונה נהדרת ואף אחת מהן לא צפויה להוביל בהימורים על פני השנייה בפער ניכר. ההגרלה השניה הפגישה את ארסנל, שלמרות העונה הנוראית שעוברת עליה בליגה היא עדיין אחת המועמדות לזכייה, עם צסק"א מוסקבה והקשר הישראלי המוערך שלה ביברס נאתכו. שתי הקבוצות נפגשו בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2006/07, והמזאן ביניהם הוא תיקו וניצחון לרוסים.

אתלטיקו, המועמדת הבכירה לזכות בתואר במיוחד לאחר שהביסה את לוקומוטיב מוסקבה, תפגוש את השכנה מפורטוגל ספורטינג ליסבון. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בעבר, בשמינית גמר הליגה האירופית ב-2010, ושני המשחקים הסתיימו בתיקו. אתלטיקו עלתה אז בזכות שערי חוץ, והגיעה עד לגמר שם ניצחה את פולהאם 1:2.

מואנס דאבור, הקשר של זלצבורג שזוכה לשבחים בכל רחבי אירופה, יפגוש עם קבוצתו האוסטרית את לאציו. הקבוצה האיטלקית עוברת עונה מצוינת ונמצאת חזק במירוץ על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל היא יותר מתשמח להגיע לשם דרך זכייה בתואר שעוד נשאר לה. שתי הקבוצות נפגשו בשלב הבתים במפעל הזה בעונת 2009/10, וכל אחת ניצחה בביתה 1:2.

שחקני אתלטיקו מדריד. יוסיפו גביע שלישי לארון? (AFP)
שחקני אתלטיקו מדריד. יוסיפו גביע שלישי לארון? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי