דאבור נבחר למצטיין בזלצבורג על ידי ה"גאזטה דלו ספורט"

דאבור
דאבור | AFP

החלוץ סחט פנדל ובישל, אך קבוצתו נכנעה 4:2 באולימפיקו וספק אם תוכל לעבור את לאציו בגומלין בדרך לחצי הגמר: "צריכים לשים עליו את העין", נכתב על הישראלי. המנהל המקצועי של לאציו: "חלוץ מרשים". צפו בתקציר

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
מואנס דאבור הפגין משחק מצוין באולימפיקו ברומא אחרי שסחט פנדל ובישל, אבל קשה להאמין שזלצבורג תוכל לצאת מפיגור 4:2 מול לאציו אחרי שכבר הייתה במצב מצוין – השוורים השוו ל-2:2, אבל תוך דקות ספגו שני שערים נוספים ונכנעו לראשונה אחרי 19 משחקים באירופה.


דאבור זכה לכבוד הכי גדול האפשרי מבחינתו אחרי שצוין ב"גאזטה דלו ספורט" כשחקן המצטיין בזלצבורג עם ציון 6.5. נאמר עליו בעיתון: "כבש את האולימפיקו עם הופעה טובה. סחט פנדל ובישל. בגומלין הוא יהיה השחקן המסוכן שלאציו צריכה לשים עליו את העין". עם כאלה מחמאות בוודאי קבוצות באיטליה שמו עליו עין, אחרי שעשה את זה גם בסיבוב הקודם לקבוצות בבונדסליגה.


"קרונן צייטונג" הראה את תמונתו של דאבור בשער העיתון וכתב: "הפסד מר. רק הצגה גדולה בגומלין תעלה עכשיו את זלצבורג לחצי גמר הליגה האירופית". דווקא רשות השידור האוסטרית ORF פחות התלהבה ממנה וכתבה: "הוא לא היה במשחק הרבה דקות עד שגרם לפנדל. הוא בישל יפה בשיוויון, אבל גם איבד את הכדור בשער הרביעי של לאציו".

#Lazio director Igli Tare warned #RBSalzburg deserve "respect. I've been following Valon Berisha for a while, while Munas Dabbur is also an impressive forward" https://t.co/o16A6LPKgL#LazioSalzburg#LAZFCS#UELpic.twitter.com/BCqBx3oDcM

— footballitalia (@footballitalia) April 5, 2018

המנהל המקצועי של לאציו, איגלי טארה, רמז שלאציו עוקבת אחרי דאבור, אם כי הדבר נאמר לפני המשחק ולא בהכרח שהקשר של ניסיון לצרפו: "מגיע כבוד לזלצבורג. אני עוקב אחרי ואלון ברישה כבר זמן מה וגם אחרי מואנס דאבור הוא חלוץ מרשים", טען טארה.


בלאציו מרוצים מאוד מהניצחון והמאמן סימונה אינזגי, שחוגג היום את יום ההולדת ה-42, אמר שקיבל מתנה יפה משחקניו: "אני מתכוון להזמין אותם לארוחה על חשבוני כי הבטחתי להם ומגיע להם". צ'ירו אימובילה קפץ עליו מאחור אחרי השער שהבקיע, אבל סימונה אמר שלא שם לב שהוא רץ לעברו: "הייתי כבר בדרך חזרה לספסל וחשבתי מה יקרה הלאה. הוא הפתיע אותי, אבל זה היה לטובה. יכולנו לכבוש הרבה יותר שערים. ידענו שזלצבורג קבוצה קשוחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי