צפו בתקציר: גריזמן קבע 1:1 אצל ארסנל, ארסן ונגר מתרחק מסוף טוב

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | AFP

אתלטיקו נראית עם רגל וחצי בגמר הליגה האירופית למרות שווארסליקו וסימאונה הורחקו, המנג'ר יסיים את השנה האחרונה כתותחן בלי תואר? מארסיי ניצחה בבית 0:2 (טאובין ואנג'איה) את זלצבורג. דאבור יכול להחזיר?

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד ומארסיי עשו צעד גדול לקראת גמר הליגה האירופית לאחר שהשיגו תוצאות מצוינות לקראת הגומלין בחצי גמר המפעל. הספרדים חילצו 1:1 באמירויות למרות ששיחקו 80 דקות בעשרה שחקנים עם שער גדול גריזמן (לא מבחינת יופי, אלא מבחינת נחישות). הצרפתים גברו בבית 0:2 על מואנס דאבור וזלצבורג בתוצאה משקרת, אבל מי יזכור.


ארסן ונגר כבר ראה את שחקניו בדרך לליון אחרי שהובילו 0:1 והגבירו לחץ במטרה להשיג את השני ועתה יצטרך להבריק כדי להדיח את דייגו סימאונה, שהורחק אף הוא לאחר שהגיב בעצבים על הצהוב השני של סימה וארסליקו, בוונדה מטרופולטינה ביום חמישי הבא. דאבור שהבריק פעם אחת בסטאד ולודרום אבל לא הרשים בכללי יצטרך לתת הרבה יותר מעצמו אצלו בבית. 


מארסיי – זלצבורג 0:2(לחצו כאן לצפייה בתקציר)
שער שהובקע עם היד ושער שני במתפרצת שחשפה חורים בהגנה היו כל ההבדל בין הצרפתים לאוסטרים. ועדיין מדובר ביתרון משמעותי. נכון שגם במשחק הראשון ברבע הגמר ירדה זלצבורג בפיגור של שני שערים מהאולימפיקו אבל אז היה מדובר ב-4:2 מול לאציו. מצד שני, עוד 1:4 ברד בול ארנה יעלה את החלוץ הישראלי וחבריו לגמר היוקרתי .


דאבור. היו לו כבר משחקים טובים יותר (AFP)


מהלך המשחק
דקה 15, 0:1 למארסיי – פאייט  הגביה כדור חופשי לרחבה ופלוריאן טאובין נגח היישר לכף ידו ומשם שינה הכדור את מסלולו וחדר לרשת.


דקה 26 – דאבור סבסב שלושה צרפתים באגף שלו אבל פלה השוער הציל בהדיפה לקרן לא מנוצלת. חבל.



⏱️ 26' GREAT SAVE BY PELÉ!

What a stop to deny Munas Dabbur who was rafting in and out of the box. Phew!#OMFCS 1⃣-0⃣ ⚪️ pic.twitter.com/7wjnml8Fxy

— Olympique Marseille (@OM_English) April 26, 2018


דקה 52 –
שטפן ליינר, המגן הימני, פרץ לרחבת ובעט למסגרת, שוער מארסיי פלה התעופף ואגרף לקרן.


דקה 63, 0:2 – המארחת יצאה למתפרצת בניגוד למהלך המשחק ופאייט התנהל היטב משמאל והעביר רוחב מצוין לקלינטון אנג'איה. המחליף שנכנס למגרש רק שלוש דקות קודם לכן התקדם עם הכדור ושיגר אותו שטוח ומדויק לרשת.





דקה 72 – ליינר מצא את דאבור במצב נוח בתוך הרחבה אבל החלוץ הישראלי שיגר את הכדור ליציע.



ארסנל – אתלטיקו מדריד 1:1
התותחנים חייבים לזכות בליגה האירופית כדי לחזור לליגת האלופות, ממנה כבר נעדרו העונה אחרי 19 שנים רצופות. הקולצ'ונרוס התבטאו בזלזול כנגד המפעל כשסיימו במקום השלישי בשלב הבתים בצ'מפיונס. אלא שמי שנקלע הערב למשחק באמירויות לא היה יכול להבחין בכך.

 
למרות שהיו 80 דקות בפיגור מספרי וללא המנג'ר הכריזמטי על הקווים (סימה וארסליקו הורחק בצהוב שני, דייגו סימאונה בגלל שהשתולל על הקווים), נתנו האורחים מפגן הגנתי, טקטית, לחימה והקרבה ואף ידעו לכבוש את שער החוץ היקר. מעל כולם בלט יאן אובלק ביכולת שוערות יוצאת דופן


סימאונה משתולל. את המשך המשחק הוא ייראה מהיציע (Getty)


מהלך המשחק
דקה 10
סימה ורסאליקו גלש לכדור ופגע ברגל של אלכסנדר לקאזט, שמונה דקות אחרי שכבר פגע בארון ראמזי. השופט הצרפתי טרופין החליט להניף לעברו צהוב שני ואדום. דייגו סימאונה השתולל במשך שתי דקות על הקווים ובסיומן מצא את עצמו מורחק אף הוא.



וארסליקו לא מאמין שזה קורה לו (Getty)


דקה 19
– ארסנל ניצלה את היתרון המספרי כדי לעשות בליץ על השער הספרדי אבל יאן אובלק זינק נהדר ומנע שער מדני וולבק.


דקה 37
– תומאס פארטי, הטוב בשחקני הקולצ'ונרוס, עשה סלאלום והותיר את גריזמן מול אוספינה. הצרפתי בעט ברשלנות והחמיץ את ההזדמנות של המשחק עד כה.


דקה 61, 0:1 לארסנל – גריזמן איבד את הכדור סמוך לרחבה שלו, ווילשיר השתלט עליו והגביה משמאל היישר לראשו של לקאזט שהמשיך לרשת.  יתרון מוצדק לארסנל.



לקאזט. שער שלא הספיק (Getty)


דקה 81, 1:1 – בעוד המארחת לחצה ולחצה במטרה להשיג את ה-0:2 , איבד לורן קוסיילני את הכדור לגריזמן שהיה לו חוב להחזיר. הצרפתי שעט מימין, עבר את אוספינה, שקורדאן מוסטפי שגלש לרגליו אבל גריזמן הקדים אותו ושיגר את הכדור לרשת העליונה. שער ראשון לחלוץ על אדמת אנגליה, שגם כבש שער אחד לפחות בכל אחד משלבי הנוק אאוט באירופית. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי