קוסיילני נפצע, יחמיץ את המונדיאל ואת פתיחת העונה

קוסיילני
קוסיילני | AFP

ארסנל הפסידה לאתלטיקו מדריד 0:1 והודחה עם 2:1 בסיכום הכללי. הבלם נפצע בצורה קשה, סיים את העונה וככל הנראה יחמיץ את המונדיאל. ונגר שסיים את דרכו באירופה: "עצוב לי מאוד". סימאונה: "עשינו היסטוריה"

(גודל טקסט)
 אנחנו רגילים לראות שהקבוצה שעולה לגמר מאושרת בסיום המשחק, אבל תמיד אתלטיקו מדריד מגדירה שמחה מחדש. המאמן האמוציונלי, דייגו סימאונה, שראה את המשחק מהיציע בשל הרחקה השתולל מאושר בסיום ה-0:1 שנתן 1:2 על ארסנל. ארסן ונגר סיים את דרכו בזירה האירופית עם ארסנל לתמיד והחשש הוא בעיקר שלורן קסיילני גמר את העונה.


העיתון "מארקה" כתב שלאתלטיקו יש תמיד מה להוכיח: "יש לה עוד היסטוריה לעשות. אף אחד לא היה מהמר שהיא תגיע לליון לגמר אחרי שנכשלה בשלב הבתים של האלופות. היא תמיד משיגה דברים בזכות האיש עם החליפה השחורה (סימאונה). אם זה על הספסל או שהוא ביציע. אתלטיקו חיה תמיד על הקצה".


אתלטיקו תשחק בגמר הליגה האירופית שש שנים אחרי ששיחקה בו פעם קודמת. דייגו קוסטה קיבל מחמאות על חזרתו לכושר הכי טוב שלו ומי שסבל היה מגן ארסנל הקטור ביירין שלא הצליח לעצור אותו בדרך לכיבוש. אתלטיקו יכולה לזכות בתואר פעם שלישית ב-9 השנים האחרונות. סימאונה אמר: "עשינו היסטוריה בוונדה מטרופוליטנו, האצטדיון הביתי שלנו. כל קבוצה צריכה שהבית שלה יהיה המבצר שלה וזו פעם ראשונה שהבטחנו עליה לגמר באיצטדיון הזה. האוהדים היו לצידנו מהרגע הראשון כי הם ידעו שאנחנו זקוקים להם".


#LaPortada ¡Aúpa @Atleti! pic.twitter.com/UPr93ND1ec

— MARCA (@marca) May 3, 2018


דייגו קוסטה הוסיף: "אני גאה לשחק בגמר במדי הרוחיבלנקוס. היה חשוב שנעלה כי אתלטיקו זקוקה לגמרים בגלל שהיא קבוצה גדולה. שיחקנו נגד יריבה גדולה שתמיד נתנה לי השראה להיות טוב מולם. ניתן הכל בגמר בליון נגד מארסיי כי מגיע לאוהדים שלנו".


באנגליה אווירה כבדה של סוף עונה. הפציעה של קוסיילני נתנה עוד סיבה לדאגה לקבוצה שממילא לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. הכותרת של "דיילי מירור" מסכמת את מצבו העגום של ארסן ונגר: "ונגר אאוט". העיתון כתב: "דייגו קוסטה הרס לארסנל את החלום. לורן קוסיילני גמר את העונה וארסנל תיפרד ביום ראשון מוונגר באמירויות במשחקה האחרון בבית נגד ברנלי". העיתון "דיילי מייל" כתב בכותרת: "זה היה חייב להיות קוסטה".


️ @saulniguez en @partidazocope:

➡️ "El Metropolitano está muy lejos del ambiente y la magia que se respiraba en el Vicente Calderón" #PartidazoCOPEpic.twitter.com/gSvbxbKPJ1

— El Partidazo de COPE (@partidazocope) May 3, 2018


ארסןi ונגר נשמע גמור אחרי המשחק: "עצוב לי מאוד. משחק הכדורגל יכול להיות מאוד אכזרי והסבל בלילה הזה גדול מאוד. הפציעה של קוסיילני לא נראית טוב. זה גיד אכילס. בדרך כלל אלה פציעות שאורכות זמן להתאושש מהן. זה נראה כמו וקרע". כעת חוששים בארסנל שהבלם אפילו יחמיץ את פתיחת העונה.הבאה


בתותחנים מכינים את המשחק האחרון של ונגר באיצטדיון הבייתי בראשון כאשר מחיר הכרטיסים האמיר ל-1800 ליש"ט בשוק השחור. לאוהדים יחולקו חולצות עם תמונה של ונגר וספר למזכרת.


MIRROR SPORT: Wenger Out #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/oJeo5WRc8Y

— Neil Henderson (@hendopolis) May 3, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי