צפו בתקציר: אתלטיקו זכתה בפעם השלישית בליגה האירופית

אתלטיקו חוגגת
אתלטיקו חוגגת | Gettyimages

צמד של גריזמן, אולי כמתנת פרידה,ועוד אחד מגאבי קבעו 0:3 על מארסיי ולדייגו סימאונה יש תואר. הצרפתים ייזכרו בעיקר את ההופעה המדהימה של הקהל שלהם, הפציעה של פאייט והנאחס הקבוע באצטדיון של ליון

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד זכתה הערב (רביעי) בליגה האירופית בפעם השלישית בתולדותיה אחרי שהכניעה 0:2 ללא מאמץ מיוחד את מארסיי. איזה סיום מתוק לדרך שהחלה, רק לפני חמישה חודשים עם ההדחה מליגה האלופות, בצורה כל כך שונה. פרננדו טורס שנכנס כמחליף, בעונה האחרונה שלו במועדון, הוזמן עם הקפטן גאבי להניף יחד את הגביע. מרגש.


אנטואן גריזמן, אם יעזוב, לפחות נפרד עם נדוניה. הקיצוני עם הטורבו חרש באגפו שוב ושוב, כבש פעמיים, הגיע לעוד שתי הזדמנויות כיבוש ואף היה מעורב בשני בישולים שלא התפתחו לשער . אבל הסיפור הגדול בזכייה של אתלטיקו, כשהיא מנפנפת בחצי הגמר את ארסנל (1:2 בסיכום שני המשחקים), הוא בכלל מנטלי. איך הצליחו דייגו סימאונה והצוות שלו להוביל עד הסוף חבורה של שחקנים שהתבטאה בגלוי כנגד המפעל (גאבי אף כינה אותו מחורבן), לעשות להם את הסוויץ' בראש, לגרום להם להביא את עצמם למפעל השני בחשיבותו וברגע שזה קרה הפייבוריטית נעצרה רק בחגיגות הגביע. שאפו.


מארסיי שכל כך הרשימה בשני השלבים מול לייפציג וזלצבורג פשוט לא הגיעה למשחק. הקבוצה מעיר הנמל יכולה למצוא תירוצים ביציאה המוקדמת של דמיטרי פאייט, בחוסר המזל שיש להם באצטדיון של היריבה המושבעת, אבל בשורה התחתונה להפיק שתי בעיטו למסגרת מ-13 איומים וגם הן לא היו מסוכנות אומרת הכל: הקולצ'ונרוס פשוט חנקו את רודי גרסיה ושחקניו.



טורס התכבד בהנפת הגביע (Getty)



גריזמן עם הסימון מספר 1. יישאר או יעזוב לברצלונה? (Getty)


הרכבים
מארסיי: סטיב מנדנדה, ג'ורדן אמאבי, לואיז גוסטבו, אדיל ראמי, בונה סאר, מורגן סנסון, אנדרה פרנק אנגיסה, לוקאס אוקאמפוס, דימיטרי פאייט, פלוריאן תאובין, ולר ג'רמיין.


אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, סימה ורסליקו, דייגו גודין, חוסה חימנס, לוקאס הרננדס, גאבי, סאול ניגס, קוקה, אנחל קוריאה, אנטואן גריזמן, דייגו קוסטה.


מהלך המשחק
דקה 1 -אוהדי מארסיי שמו חותם על המשחק עוד בטרם התחיל. מכות ודחיפות בכניסות לאיצטדיון ומופע פירוטכניקה מרשים לפני השריקה למשחק.


Marseille fans at the Europa League Final tonight pic.twitter.com/aokQJmH3eE

— Football Away Days (@AwayDays_) May 16, 2018



#OlympiqueDeMarseille at the #EuropaLeague in #Lyon this evening. pic.twitter.com/bFqK3fLquq

— Matt Ford (@matt_4d) May 16, 2018

דקה 2 – מתפרצת של מארסיי הסתיימה בבעיטה של ג'רמיין ממצב נוח מעל לשער.


דקה 21, 0:1 לאתלטיקו – שרשרת טעויות הביאה לשער של אנטואן גריזמן. מסירה לא אחראית של מנדנדה לעברו של אנגיסה שלא היה מרוכז ואיבד את הכדור לגאבי. הקשר המשיך בכדור עומק לעבר הצרפתי שהתקדם מעט ושיגר פנימה את אחד השערים הקלים בקריירה. שער שני בלבד לגריזמן על אדמת צרפת במסגרת קבוצתית, חמש שנים אחרי שהבקיע בליון מדי סוסיאדד.


 גריזמן בדרך לשער הראשון. ברור למה באתלטיקו כל כך נלחמים עליו (Getty)


דקה 31- פאייט שלא היה כשיר למשחק ועשה את כל המאמצים לתת הכל על כר הדשא, יצא ומירר בבכי.


פאייט. יצא ומירר בבכי, מארסיי תתקשה בלעדיו (Getty)


דקה 49, 0:2 לאתלטיקו
– קוקה השתלט על כדור והעביר אותו במהירות לגריזמן. הצרפתי טס לרחבה, הטעה מגן והקדים את מנדנדה עם דחיקה מהירה לרשת.



200 שערים בליגה האירופית ובגביע אופ"א (Getty)


דקה 50 – גריזמן הוא השחקן החמישי שכובש צמד בגמר הליגה האירופית. קדמו לו דייגו פורלאן ורדמאל פלקאו מאתלטיקו מדריד, קרלוס באקה וקוקה מסביליה. וגם השער ה-200 של אתלטיקו בגביע אופ"א ובליגה האירופית.



האוהד השרוף שהוא גם מלך ספרד, פיליפה השני, מרוצה מאתלטיקו (Getty)


דקה 56 – התקפה נדירה של מארסיי הסתיימה בבעיטה חופשית על סף הרחבה, אבל תאובין שלח את הכדור לשום מקום.


דקה 64 – מתפרצת של אתלטי הסתיימה בהגבהה מדודה של הרננדס למרכז הרחבה אבל הנגיחה של גריזמן פספסה את המסגרת. אין שלושער.


דקה 77 – ההזדמנות הכי טובה של הצרפתים במשחק: ג'ורדן אמאבי בעט לקורה ויאן אובלק השתטח מצוין וגנב את הריבאונד מקוסטאס מיטרוגלו.



אובלק. נתן משחק מצוין בגמר (Getty)


דקה 89, 0:3 –
מסירה מצוינת של קוקה לגאבי, הותירה את הקשר הוותיק במצב בעיטה נוח והוא אכן כבש בפעם הראשונה מאז 2015. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי